نماینده ولی فقیه در استان :

ضریب امنیت خطوط هواپیمایی قابل تقدیر است

نماینده ولی فقیه در استان گفت : عملکرد حافظان امنیت پروازهای داخلی و خارجی قابل تقدیر است
کد خبر: ۸۹۶۵۳۰۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان:آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در دیدار کارکنان حفاظت هواپیمایی استان که به مناسبت پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی برگزارشد، اظهار داشت: عملکرد حفاظت هواپیمایی در برقراری امنیت پرواز‌های داخلی و خارجی و جلوگیری از ربایش هواپیما‌ها قابل تقدیر است.
وی با اشاره به سالروز استقرار سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه پاسداران در فرودگاه‌ها افزود: مقوله برقراری امنیت پروازی تنها مربوط به ایران نیست و همه کشور‌ها در معرض خطر هواپیما ربایی و نا امنی خطوط هوایی قرار دارند این مهم همزمان با حوادث انقلاب و سرنگونی شاه خائن در کشور دیده می‌شد.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: اختلافات ایران و عراق و به تبع آن به خطر افتادن منافع استکبار و رژیم پهلوی سبب شد تا شاهد انواع هجمه‌ها و ترفند‌ها از سوی آنان از جمله آشوب‌های خیابانی، تهدید کشتی‌های تجاری و همچنین مسئله هواپیماربایی باشیم.

آیت الله سلیمانی گفت: در این راستا امام امت با دوراندیشی در مقابل این هجمه‌ها ایستادند و فرمان تاسیس نهاد مبارک حفاظت هواپیمایی را صادر کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت:: خوشبختانه از سال ۶۳ تاکنون پدیده‌ای بنام هواپیما ربایی درکشور رخ نداده و این مهم نشانه کار آمدی و اقتداراین نهاد است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به این مطلب که نیرو‌های گارد حفاظت و امنیت پرواز جزء نیرو‌های توانمند انقلاب هستند افزود: این نهاد جزء ضروری‌ترین سازمان‌هایی است که باید به فعالیت بپردازد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار