با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز صورت گرفت؛
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز ، فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد ، امام جمعه شهرستان و تنی چند از مسئولین شهرستان اشتهارد با خانواده شهیدان «خائف »«نوری » و جانباز دفاع مقدس برادر قدمی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۶۵۲۹۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جناب سرگرد ترابی فرمانده ناحیه اشتهارد به همراه سردار اسلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز ،دکتر ولدبیگی امام جمعه شهرستان و تنی چند از مسئولین شهرستان اشتهارد به دیدار خانواده های محترم شهیدان «خائف» «نوری » و جانباز دفاع مقدس برادر قدمی رفتند.

در این دیدار سرگرد ترابی فرمانده ناحیه اشتهارد وجود خانواده شهیدان را پر برکت دانست و گفت: وظیفه ما قدردانی از شهدا وخانواده های آنان است که برای عزت و سربلندی ایران اسلامی بهترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورداحترام به خانواده شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: باید بدانیم امروزه اگر امنیتی در جامعه ما حاکم است حاصل تلاش‌ها و ازخودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است که جان‌برکف به میدان جنگ رفته و در این راه شهید شدند.

دیدار از این خانواده‌های معظم و رسیدگی به برخی امور در حد توانایی، کمترین کاری است که می‌توان برای این عزیزان انجام داد که امیدواریم با اجرای این‌گونه طرح‌ها یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و رشادت‌های آنان را برای همیشه در میان مردم و مسئولان زنده نگه‌داریم و یادآور شویم که پست و مقام‌هایی که امروز در آن قرار داریم مرهون ازخودگذشتگی آنان است.

 

 
خبرنگار بسیجی: صدری
ارسال نظرات
پر بیننده ها