تیم بحران زده استقلال ساری با پیروزی پرگل خانگی در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور، به استقبال تعطیلات نیم فصل رفت.
کد خبر: ۸۹۶۵۲۹۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دیدار دو تیم ته جدولی استقلال ساری و بانوان زنجان در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاههای کشور روز جمعه در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد و در پایان تیم استقلال ساری با نتیجه پرگل 7بر صفر میهمان انتهای جدولی خود را با شکست بدرقه کرد.

تیم استقلال ساری که به واسطه تداوم مشکلات مالی و حمایت نشدن مالی از سوی مسئولان ورزش مازندران در 9 دیدار گذشته فقط یک امتیاز کسب کرده بودند، این دیدار را با انگیزه و با میل زیاد به گلزنی آغاز کردند.
نیمه نخست این مسابقه را تیم استقلال ساری با دبل" ستاره محمدی" با برتری به رختکن رفتد.
نیمه دوم این دیدار، هم تیم استقلال ساری، طوفانی آغاز کرد و با ایجاد موقعیت های زیاد و نگه داشتن حریف در زمین خودش، موفق شد 5 بار دیگر دروازه تیم بانوان زنجان را باز کند.
" نسرین قمی" بازیکن موفق تیم ساروی در این نیمه هتریک کرد و دو گل دیگر تیم میزبان هم توسط "مریم باقری" و " فریبا میرزاجانی" به ثمر رسید.
شاگران " نجمه مسلمی" با کسب دومین پیروزی این فصل خود و یک تساوی گذشته 7 امتیازی شد و با یک صعود از رده یازدهم به مکان دهم جدول 12 تیمی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاههای کشور صعود کرد.
تیم بانوان زنجان هم بدون امتیاز همچنان در انتهای جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.
تیم استقلال ساری تنها نماینده مازندران در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه های کشور است.
لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه های ایران با حضور 12 تیم درحال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها