خبرهای داغ:

مراسم معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان در مراسمی با حضور آیت الله علم الهدی و مدیر و اعضای شورای عالی این حوزه و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۲۲۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون، حجت الاسلام و المسلمین گواهی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور دراین مراسم در اجلاس مدیران مدارس حوزه علمیه خراسان ابراز کرد: امروز در فضای مجازی علیه حوزه علمیه کار می کنند که باید با آن مقابله کرد.
وی با اشاره به هجمه ای که علیه روحانیت و حوزه های علمیه انجام شده است، تشکیل سازمان بسیج اساتید و طلاب، افزایش بصیرت و ارائه مطالب دسته بندی شده در هر ماه در قالب نشریه تحلیلی از جمله کارهایی است که برای مقابله با این هجمه ها می تواند موثر باشد.
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون از فعالیت ها و برنامه های انقلابی حوزه علمیه خراسان ابراز خشنودی کرد و یادآورشد: حوزه علمیه جایی است که به طور مثال ۱۴۵ طلبه در یک روز در عملیات کربلای چهار به شهادت رسیدند و امروز بیش از ۵ هزار طلبه شهید داریم.
وی با اشاره به حضور ۱۷ هزار روحانی در دفاع مقدس ابراز کرد:‌ بیش از ۳۵۰ روحانی آزاده، بیش از ۷ هزار روحانی جانباز و بالغ بر ۳۰ طلبه ایرانی و ۲۰۰ طلبه فاطمیون و زینبیون و... در سوریه شهید شدند.
گفتنی است، حجت الاسلام مجید فاطمی ارفع به عنوان مسئول سازمان بسیج طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان معرفی شد.

 

ارسال نظرات