هفته هشتم مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک امید کشور با برتری تیم بسکتبال نبوغ سرمایش اراک بر تیم هیات بسکتبال اصفهان در اراک پایان یافت.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۹۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، دور سوم برگشت از هفته هشتم مسابقات لیگ بسکتبال امید باشگاه های کشور با برگزاری سه دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که نبوغ سرمایش اراک میزبان هیات بسکتبال اصفهان بود.

در دور سوم برگشت از هفته هشتم، دو تیم بسکتبال امید نبوغ سرمایش اراک و تیم هیات بسکتبال اصفهان در سالن بسکتبال ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

تیم بسکتبال نبوغ سرمایش اراک تا پایان هفته هفتم بین شش تیم گروه شمال در ردیف چهارم قرار داشت.

در این بازی نبوغ سرمایش به خوبی از پیروزی های گذشته خود دفاع کرد و بازیکنان این تیم در طول چهار کوارتر توانستند بازی را در اختیار داشته و مدیریت کنند.

اگرچه در کوارتر دوم و سوم چند بار تیم بسکتبال اصفهان موقعیت اراک را به خطر انداخت، اما با هوشیاری بازیکنان تیم نبوغ سرمایش اراک، تهدیدها رفع شد تا اینکه در نهایت با نتیجه ۵۸-۵۴ بر تیم هیات بسکتبال اصفهان غلبه و پیروزی دیگری در کارنامه درخشان خود ثبت کرد.

داوری این مسابقه را مصطفی شریعتی، جواد مرادی و عمادسبزواری برعهده داشتند همچنین نادر باقری رییس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال بر این مسابقه نظارت داشت.

گفتنی است تیم بسکتبال نبوغ سرمایش اراک در گروه شمال با تیم های هیات بسکتبال اصفهان، هیات بسکتبال گیلان، هیات بسکتبال کردستان، آرارات تهران و مانیزان کرمانشاه هم گروه است.

ارسال نظرات