نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان تهران:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تهران گفت: تنها با با روحیه جهادی می توان همه مشکلات امروز جامعه را مرتفع کرد که سردار نصیری به خوبی از پس آن بر آمد.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۸۸
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام مختار نظری مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان این سپاه با اشاره به نامه حاکم وقت اهواز به امام صادق(ع) مبنی بر اینکه بنده فرماندار اهواز شده ام و درخواست مشاوره و موعظه دارم، گفت: آن امام در پاسخ وی اظهار داشت که من از شنیدن این خبر هم خوشحال شدم و هم نگران، خوشحال شدم چون دیدم با حضور شما می شود شیعیان ما در آن وادی عزت پیدا کرده و سرافراز شوند و مشکلاتشان برطرف شود و حال اینکه نگرانم چرا که شاید با آمدن شما حق شیعیان ما ضایع شده و بر مشکلاتشان افزوده شود که گر اینطور شود یقینا شماً رنگ بهشت را نخواهی دید.

وی در ادامه تشریح این نامه از زبان امام صادق(ع) ابراز کرد: باید در حفظ حرمت مؤمن کوشید، با صلابت اما با لطافت و بدون ضعف و خشونت! باید در انتخاب اطرافیان بیشتر دقت کرد، به کسانی مسؤولیت داد که با تجربه، عمق نگر و با بصیرت باشند.

وی با بیان اینکه فرماندهان منتصب در سپاه، همگی از انسان های با تقوا و شایسته هستند، ابراز داشت: امروز هم مسؤولیت مانند تیغ برنده هست، هم می تواند سرآغاز خدمتی عظیم باشد و هم منشأ ظلم و بی عدالتی و اجحاف در حق مردم.

وی در ادامه با اشاره به 6 سال تلاش شبانه روزی سردار علی نصیری در منصب فرماندهی سپاه استان تهران، به نمایندگی از همه بسیجیان استان تهران از زحمات بی دریغ وی تقدیر و تشکر کرد و افزود: تنها با با روحیه جهادی می توان همه مشکلات امروز جامعه را مرتفع کرد که سردار نصیری به خوبی از پس آن بر آمد.

گفتنی است باحکم فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار سید محمد تقی شاهچراغی که تاکنون فرمانده سپاه استان سمنان بود بر کرسی فرماندهی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران نشست و سردار علی نصیری فرمانده پیشین این سپاه، فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) را عهده دار شد.

شایان ذکر است آیین تودیع و معارفه فرماندهان سپاه استان تهران با حضور سردار غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین و شماری از مسؤولان، ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران و بسیجیان برگزار شد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات