خبرهای داغ:
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد از جابجایی کالاها در کشور از طریق جاده ها صورت می گیرد این در حالیست که در کشورهای دیگر عمدتا از حمل و نقل ریلی بیشتر استفاده می کنند.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۵۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، داود کشاورزیان در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل و راهداری که در محل سالن همایش های اداره برق برگزار شد، با تبریک این روز به تمام راهداران و رانندگان حمل و نقل، اظهار داشت: آذربایجان غربی از جمله استان های بسیار مهم به لحاظ حمل و نقلی و نگهداری راهها است.

وی، افزود: ۵ پایانه مرزی فعال در آذربایجان غربی داریم که با سه کشور ترکیه، عراق و آذربایجان هم مرز بوده و ارتباط دارند، تعدادی از شرکت های بین المللی مسافر و کالا در این استان مستقر و فعالند که مورد توجه ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل کشور است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، گفت: آذربایجان غربی از استان های بسیار طویل که ۷۰۰ کیلومتر فاصله شمال تا جنوب این استان است.

کشاورزیان، ادامه داد: در راستای تاسیس شرکت های جدید نمی توانیم محدودیتی را برای افراد جدید قائل شویم چرا که در تمام زمینه ها ظرفیت ها برای فعالیت همه افراد باز است و نباید محدودیتی وجود داشته باشد.

منبع: اروم نیوز

ارسال نظرات