خبرهای داغ:
با وساطت عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس انجام شد؛

شروع فعالیت مجدد ۲ تن از کارگران اخراجی راهداری آذربایجان‌غربی

همزمان با همایش گرامیداشت روز حمل و نقل و راهداری که در ارومیه برگزار شد، با وساطت قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، دو کارگر اخراجی راهداری که یکی از این افراد از خانواده شهدا بود، به سر کار خود بازگشتند.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۵۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نادر قاضی پور در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل و راهداری که در محل سالن همایش های اداره برق برگزار شد، با تبریک این روز به تمام راهداران و رانندگان حمل و نقل، اظهار داشت: سالانه بین ۱۹ تا ۳۲ هزار نفر در طول سال در تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند.

وی، افزود: تعداد ۵ برابر این میزان کودکان یتسم می شوند و بسیاری از زنان بی سرپرست و می توان گفت فشار ناشی از تصادفات جاده ای بر جمع کثیری از مردم تاثیر دارد که ما باید تلاش کنیم که حتی یک نفر هم در این میان جان خود را از دست ندهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اخراج دو نفر از کارکنان راهداری آذربایجان غربی تاکید کرد: با موافقت معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور این ۲ نفر کارگر اخراجی که یکی از آنان از خانواده شهداست بازگشت مجدد به سرکار خود داشته و در شادی این روز سهیم می شوند.

وی، با بیان اینکه آذربایجان مظهر اقتدار و صلابت است، گفت: کارکنان راهداری و رانندگان امر به معروف و نهی از منکر را در دستور کار خود قرارداده و عمل به وصیت نامه امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری را در اولویت کاری خود قرار دهند.

منبع: اروم نیوز

ارسال نظرات
آخرین اخبار