امام جمعه هریس:

بصیرت مردم در نهم دی دشمنان را ناامید کرد

امام جمعه هریس در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی در سایه بصیرت مردم ولایتمدار، تبدیل به یوم الله شد و ناامیدی دشمنان را به دنبال داشت.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۳۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام قهرمان احمدی با اشاره به اینکه حماسه 9دی 1388 در طول سه دهه تاریخ انقلاب، بی نظیر بود، اظهارکرد: بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی ملت مسلمان ایرانی در این روز متجلی شد و این حماسه برای همیشه در تاریخ کشور ماندگار خواهد ماند.
وی با بیان اینکه نهم دی را می توان سرفصلی نو در تاریخ انقلاب اسلامی دانست، گفت: آنچه ماهیت این روز را شکل می دهد غلبه بصیرت بر اغواگری است .
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه خاصیت دوران فتنه، غبارآلودگی است، گفت: برای همین است فتنه گران همواره درصدد غبارآلود فضا هستند تا به مقاصد خود برسند .
امام جمعه هریس اظهارداشت: فتنه سال 88 یک حادثه عادی ومعمولی نبود بلکه حادثه ای در حد واندازه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود. زمانی که عوامل استکبار درداخل کشور برای به نتیجه رساندن فتنه با شکست مواجه شدند اطلاعاتی جمع آوری کردند و به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند تحریم ها در مورد ایران جوابگو باشد باید از راه تحریم اقتصادی وارد شوند
حجت الاسلام احمدی با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی گفت: توجه به علم و دانش ازدیدگاه اسلام، عامل اقتدار و دانایی است.
وی خاطر نشان کرد: در جوامع گوناگون ،سواد آموختن به عنوان حق اساسی و لازمه پیشرفت انسان شناخته شده است و همه باید از فرصت های آموزشی برابر برخوردار باشند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار