خبرهای داغ:
پیکر مطهر سردار شهید «علی خوش لفظ» پس از تشییع با شکوه مردم دارالمومنین همدان در باغ بهشت همدان در جوار شهدای مدافع حرم آرام گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۱۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

پیکر مطهر شهید«خوش لفظ» در باغ بهشت همدان آرام گرفتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیکر پاک و مطهر جانباز هشت سال دفاع مقدس سردار شهید «علی خوش لفظ» از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس پس از تشییع باشکوه بر دوش مردم شهیدپرور همدان به باغ بهشت همدان منتقل و در گلزای شهدای همدان در کنار جوار شهدای مدافع حرم آرام گرفت.

در این مراسم که با خیل عظیم مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار همدان همراه بود مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، همرزمان و خانواده شهید، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران با حزن و انده فراوان یاد این شهید معز را گرامی و ارادت خود به به شهدا نشان دادند.

به گزارش بسیج؛ مراسم ترحیم و بزرگداشت این شهید بزرگوار روز شنبه 2 دی ماه از ساعت 9 صبح در حسینیه امام(ره) همدان برگزار می‌شود.

سردار شهید «علی خوش لفظ» از نیروهای اطلاعات و عملیات لشکر 32 انصار الحسین(ع) استان همدان، در عملیات قراویز و در کنار سردار شهید «حبیب مظاهری»، مسئولیت هدایت نیروهای همدانی را به عهده داشت و در سال‌های دفاع مقدس در عملیات رمضان، مسلم بن عقیل، والفجر 5، کربلای 4 و کربلای 5 حضور و دلاورانه در مسئولیت‌های مختلف ایفای نقش کرد و در گمنامی تمام، حماسه‌ها از خود بر جای گذاشت و نهایتاً در عملیات کربلای 5 تیر به نخاع وی خورده و به شدت مجروح می شود که پس از این واقعه، از این مجروحیت رنج می برد و مکرراً در بیمارستان بود.

این شهید والامقام از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس پس از سال‎ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت و صبر در برابر دوری یاران و دوستان، 29 آذر ماه سال 1396 در بیمارستان خاتم الانبیا تهران بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از هشت سال دفاع مقدس اسمانی شد  به یاران شهیدش پیوست.

کتاب «وقتی مهتاب گم شد» زندگی نامه این شهید بزرگوار به همت همرزمش حمید حسام به زیبایی به رشته تحریر درآمد و مورد توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات