حجت الاسلام پناهیان:

پیوند امروز امت با ولایت به مراتب محکم تر از پیوند دوران دفاع مقدس بود

حجت الاسلام احمد پناهیان گفت: شهدای ما با مقاومت خود در اروند و در طلاییه و در جنوب و غرب خواستند این حقیقت را در عالم به اثبات برسانند که قانون، قانون خداوند است که می فرماید اگر تو مبارزه کنی من راه های پیش رویت را برایت روشن خواهم کرد و پیروزی را پس از مبارزه به تو خواهم داد، اما این صدا در حنجره غرق به خون شهدا خفه شد و تبدیل به یک سکوت درد آور شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۸۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،   حجت‌الاسلام احمد پناهیان شب گذشته در اجتماع ماهانه مدافعان حرم  و هشتمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان بم که در محل سالن غدیر دانشکده فنی علی‌بن‌ابی‌طالب برگزار شد، اظهار داشت: خداوند می‌فرماید من مؤمن حقیقی به کسی می‌گویم که همیشه در قلب مبارزه با طاغوت باشد چرا که باطل در همه زمان‌ها وجود دارد و استکبار جهانی در هر عصری قرار دارد و من خداوند در هر عصری یک جبهه نفاق قرار خواهم داد پس مبارزه همیشه هست.

 

 

وی افزود: به فرمایش امیرالمومنین یک چهارم آیات قرآن در خصوص دشمنان ما است لذا در دین‌داری راهی به جز اینکه مبارز باشیم نداریم اما آنها که امروز تلاش می‌کنند که بگویند راه پیش روی ما تنها تعامل با دشمن است باید بدانند اگر تعامل و سازش قرار بود نتیجه دهد و راه برون رفت از مشکلات باشد خداوند نمی فرمود با مستکبر شل حرف نزن و او را دعوت نکن که با او بنشینی و گفتگو کنی.

 

 

این کارشناس سیاسی بیان داشت: آقای روحانی رئیس‌جمهور در سخنرانی رسمی خود در سازمان ملل آیه ان تنصروا اللّه ینصركم یعنی ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند را تعبیر به صلح کرد در حالی که در تفسیر این آیه در روایتی از امام باقر علیه‌السلام آمده است که این آیه دقیقا برای شمشیر و مبارزه است.

 

 

وی گفت: پس از گذشت ۸ سال از دفاع مقدس وقتی کار به مذاکره و قطعنامه رسید دفاع مقدس با نوشیدن جام زهر به پایان رسید و سازمان های بین المللی صدام را شکست خورده میدان معرفی نکردند اما امروز همه گفتند داعش شکست خورد و اسرائیل خودش گفت در این میدان شکست خورده است و این شکست برای آنها با مبارزه قطعی شد و نه با ترک کردن میدان مبارزه.

 

 

حجت الاسلام احمد پناهیان تصریح کرد: شهدای ما با مقاومت خود در اروند و در طلاییه و در جنوب و غرب  خواستند این حقیقت را در عالم به اثبات برسانند که  قانون، قانون خداوند است که می فرماید اگر تو مبارزه کنی من راه های پیش رویت را برایت روشن خواهم کرد و پیروزی را پس از مبارزه به تو خواهم داد، اما این صدا در حنجره غرق به خون شهدا خفه شد  و تبدیل به یک سکوت درد آور شد. 

 

 

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: رزمندگان ما همان رزمندگان هستند و انگیزه ها همان انگیزه ها است اما امروز این مقاومت در دفاع از حرم به پیروزی ختم شد چون امروز کسانی که فریاد گفتگو و صلح و سازش با دشمن را سر دادند در اوج قدرت نبودند و امروز رزمندگی و جهاد و انقلابی گری فرهنگ شهادت در عالم در قله بود لذا رزمندگان ما از هر راهی خود را به سوریه رساندند و استقامت کردند.

 

 

وی افزود: عده ای به من مقام معظم رهبری گفتند مردم از جنگ سوریه خسته شده اند همانگونه که در دوران دفاع مقدس به امام گفتند مردم از جبهه رفتن خسته شده اند اما مقام معظم رهبری در پاسخ به آنها گفتند چه کسی گفته مردم خسته شده اند پس این سیلی که اکنون اعلام آمادگی برای اعزام می کند چیست؟ و  اگر لازم باشد در ارتباط با سوریه حکم جهاد صادر خواهم کرد.

 

ارسال نظرات