دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی از اجرای بی سرو صدای سند ۲۰۳۰ در اراک خبر داد و گفت: عده‌ای با عضوگیری به نام سمن‌ها و برخی خانه‌های مردم نهاد، فضا را برای ورود فرقه ضاله بهائیت آماده کرده و در حال اجرای این سند هستند که مسئولان باید در این زمینه پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۶۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام تاج‌آبادی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی در مراسم هفتمین روز از شهادت شهید تخریب‌چی«میر عباسی» در مسجد الزهراء اراک گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛«ایمانی ارزشمند است که زائیده عمل صالح باشد و این عمل صالح بدون ایمان ارزشی ندارد.»

وی به برخی ویژگی‌های بهشت اشاره کرد و گفت: بهشت عالم وحدت و همدلی است و خداوند بهشت را به مانند سفره‌ای پهن شده قرار داده است که موحدین و کسانی که تسلیم خداوند هستند می‌توانند بر سر این سفره حضور پیدا کنند و همین عمل صالح است که باعث رشد و تعالی انسان می شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی در ادامه به روایتی از امام حسن عسگری (ع) اشاره کرد و گفت: امام حسن عسگری (ع) می‌فرماید؛«شیعیان و محبین اهل بیت(ع) باید تقوا و زینت ما باشند.» افرادی هم که عبادت و ارتباطشان با خداوند واقعی نباشد نمی‌توانند در راه خدا حرکت کنند.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی با انتقاد از اجرای بی سر و صدای سند ۲۰۳۰ در اراک گفت: عده‌ای با عضوگیری به نام سمن‌ها و برخی خانه‌های مردم نهاد، فضا را برای ورود فرقه ضاله بهائیت آماده کرده و در حال اجرای این سند هستند.

وی افزود: تمرکز این عده در مدارس و دانشگاه‌ها، و با شعار من [ یک داوطلب هستم] است و در صدد تحمیل افکار پلیدشان به نسل جوان کشور هستند، باید جلوی این حرکات گرفته شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: مسئولین امر باید پاسخگوی اقدامات این افراد در شهر باشند؛ ما نیازی به سند ۲۰۳۰ و امثال آن در کشور نداریم؛ مشکلات ۶۰ هزار زنان بی‌سرپرست در استان کم هست که بخواهیم با آمدن این افکار پلید مشکلاتی دیگر به وجود آید؟

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی تصریح کرد: افرادی هستند همیشه با تعصب بی‌جا در خصوص کوروش کبیر یا ملی‌گرایانی که حتی در سخت‌ترین دوران انقلاب از جمله دفاع مقدس یک شهید هم ندادند و فقط ژست میهن پرستی و ایران پرستی را یدک کشیدند.

وی به فتنه ۸۸ هم اشاره کرد و گفت: در فتنه ۸۸ عده‌ای شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران را سر می دادند» در حالیکه همان افراد اصلاً به ایران معتقد نبوده و فقط دنبال نفاق و اختلاف بودند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی اشاره‌ای به وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه کرد و گفت: کمک و حمایت تحسین برانگیز نیروهای مسلح در امدادرسانی و تامین امنیت مناطق حادثه دیده، که از همان روزها و ساعات اولیه این حادثه غم‌انگیز در کنار این مردم بودند جای قدردانی و تشکر دارد و از گروه رزمی مهندسی ۴۲ قدر که با تمام توان در منطقه زلزله زده حضور فعال داشتند نیز تشکر و قدردانی می کنیم.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی خاطرنشان کرد: این همراهی با حادثه دیدگان باعث کم شدن آلام و تسکین غم های خانواده های زلزله‌زده شده است؛ ولی در عین حال روستاه‌هایی هستند که بعد از گذشت این مدت از زلزله هنوز در چادر زندگی می کنند و با توجه به سردسیر بودن منطقه، نیاز فوری برای اسکان موقت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات