معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

لاین شمالی متروی تبریز راه‌اندازی می‌شود/ لزوم نوسازی و گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر گسترش حمل و نقل عمومی در راستای کاهش آلودگی هوا، گفت: لاین شمالی مترو برای سهولت در تردد مردم و کاهش مدت زمان انتظار مسافران راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۳۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان، همچنین از شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز خواست در خصوص نوسازی تاکسی‌‌ها و خرید اتوبوس‌‌های برقی اقدامات جدی انجام دهند.


وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی ترافیک مشکلی نداریم، افزود: اکنون باید به سمت اقدامات نرم‌افزاری حرکت کنیم و اجرای طرح LEZ نشان داد که اگر روزی بخواهیم طرح زوج و فرد را اجرا کنیم، درصورت آماده بودن زیرساخت‌‌ها مشکلی پیش نخواهد آمد.

پورمهدی در خصوص نظارت بر مراکز معاینه فنی استان نیز گفت: از مراکز معاینه فنی حاشیه شهر گزارش‌‌هایی می‌رسد که باید نظارت در آنها صورت بگیرد و نباید کیفیت را فدای سرعت کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: باید قبول کنیم که به دلیل کاهش فضای سبز و از بین رفتن باغات در شهر تبریز، آلودگی هوا قابل پیش‌‌‌بینی بوده و برای حل این مشکل باید اقدامات بلندمدت را طراحی و اجرا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها