خبرهای داغ:
شهردار تبریز:

اختصاص خدمات بیشتر به مناطق درآمدزا در تضاد با آرمان و اخلاق خدمتگزاری است

شهردار تبریز گفت: اختصاص خدمات بیشتر به مناطق درآمدزا و خدمات کمتر را به مناطق کم‌درآمد، در تضاد با آرمان و اخلاق خدمتگزاری است؛ اگر نیّت‌مان خدمت باشد، به لطف خدا خواهیم توانست باوجود مشکلات و تنگناهای مختلف، مسیر توسعه مناطق کم‌برخوردار را هموار کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۳۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر در مراسم آغاز عملیات اجرایی مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: حمایت‌های معاون سیاسی وزیر کشور، با پشتیبانی استاندار محترم و همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان و اداره‌کل اوقاف، فضای امیدوارکننده‌ای را در شهرک‌شهید ‌صیاد‌شیرازی پدید آورده است.

وی اضافه کرد:  اجازه نمی‌دهیم این امید کمرنگ شود و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با تداوم همکاری‌ این عزیزان، این شهرک را به نقطه مطلوب سکونت، نزدیک کنیم.

شهردار تبریز با بیان اینکه پروژه‌ ارتباطی که امروز از شهرک ‌شهید ‌صیاد‌شیرازی آغاز شده، طول این شهرک را تا تبریز ۴ کیلومتر کاهش می‌‌دهد، افزود: در مباحث عمرانی، «راه‌سازی» همواره منشا آبادانی و توسعه است و قطعاً تکمیل این پروژه در تردد ایمن، تسریع در پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های خدماتی، تاثیر مهمی خواهد داشت.

شهین‌باهر تاکید کرد: مشکلات مربوط به اختلاف تقسیمات سیاسی شهرک‌شهید ‌صیاد‌شیرازی، با شهرستان صوفیان را با جدیت با همکاری استاندار محترم و معاونان ایشان، پیگیری می‌کنیم. 

وی با اشاره به اینکه مرجع قانونی این موضوع در حیطه معاونت سیاسی وزارت کشور است، یادآور شد: حضور آقای جبارزاده و اشرافیت ایشان به موضوع، می‌تواند این اختلاف تقسیماتی را سریع‌تر حل کند.

شهردار تبریز اولویت  شهرداری و رویکرد شورای پنجم را تکمیل پروژه‌های به‌جامانده عنوان و خاطرنشان کرد: در وهله دوم، سعی خواهیم کرد با اجرای مطالعات و نیازسنجی‌های لازم، پروژه‌های کلان مورد نیاز را آغاز کنیم.

شهین‌باهر یادآور شد: متاسفانه در گذشته یک معضل خاص می‌توانست پروژه‌ای را متوقف کرده و به مدیریت بعدی موکول کند، این رویّه را به ضرر شهر می‌دانیم و اولویت خود را معطوف پروژه‌های در دست اجرا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه توزیع خدمات متوازن، اصل مهمی است که در برنامه خود به شورای محترم ارائه داده‌ایم، گفت: عدالت شهری مطالبه اصلی شورا از مدیریت شهر است، سعی خواهیم کرد با توزیع متوازن و منطقی برنامه‌های عمرانی و خدماتی، این مطالبه را محقق کنیم.

شهردار تبریز تاکید کرد: اختصاص خدمات بیشتر به مناطق درآمدزا و خدمات کمتر را به مناطق کم‌درآمد، در تضاد با آرمان و اخلاق خدمتگزاری است، اگر نیّت‌مان خدمت باشد، به لطف خدا خواهیم توانست باوجود مشکلات و تنگناهای مختلف، مسیر توسعه مناطق کم‌برخوردار را هموار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها