تفکر بسیج در دل همه گروههای مردم نهاد جامعه قرار دارد/فرهنگ رایج گردشگری در مازندران مناسب جامعه اسلامی نیست

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه 85 درصد ماموریت ما در حوزه بسیج است، افزود: بسیج تفکری که در دل همه ادارات و گروه‌های مردم نهاد جامعه است.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۱۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی در دومین مجمع هم‌اندیشی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرهای مازندران که در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دغدغه جدی در حوزه فرهنگی دارند، اظهار کرد: دچار تضاد در درک فرهنگ هستیم.
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه گردشگری استان متأثر از فرهنگ وارداتی از استان یا از کشورهای دیگر است، گفت: باید فرهنگ اصیل مازندرانی را در کشور ترویج کنیم.

وی با اعلام اینکه جشن طلاق برگرفته از اصول اعتقادی لیبرالیسم است، بیان کرد: فرهنگ جامع اسلام ناب محمدی داریم که قابل دفاع در همه حوزه‌ها است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه 85 درصد ماموریت ما در حوزه بسیج است، افزود: بسیج تفکری که در دل همه ادارات و گروه‌های مردم نهاد جامعه است.

این مسؤول ادامه داد: بسیج دارای ظرفیت‌های بسیار عظیم و گسترده است و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید از این ظرفیت در حوزه‌های مختلف برای پیشرفت خود استفاده کنند.

بابایی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهرها می‌توانند با هسته‌های هم‌اندیشی و اندیشه‌ورز مشارکت‌های خوبی داشته باشند تصریح کرد: با آغوش باز از تصمیمات این مجمع استقبال می‌کنیم.

وی گفت: در حوزه اقتصاد و فرهنگ باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم، بخش اعظم توان مردمی به صورت سازمان‌یافته و آموزش‌دیده در اختیار بسیج است و از لحاظ محتوایی و شیوه آماده همکاری با شوراها هستیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه گردشگری استان متأثر از فرهنگ وارداتی از استان یا از کشورهای دیگر است، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ اصیل مازندرانی را در کشور توسعه و ترویج دهیم.

این مسؤول در بخش دیگری به تزریق اعتبار دولتی به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: درصد بسیار ناچیزی از بودجه دولتی به حوزه اقتصاد مقاومتی اختصاص پیدا کرد در حالی که سپاه و بسیج با ظرفیت‌های مردمی چندین برابر این بودجه اشتغال ایجاد کرده است.

بابایی با اشاره به خدمات سپاه و بسیج به زلزله‌زدگان کرمانشاه افزود: امروز در چند روستای پل‌ذهاب تابلوی مازندارن نصب شده است و در این مناطق فعالیت‌های زیادی انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه اینکه کار مردمی برعکس دولتی ارزان تمام می‌شود، اظهار کرد: 140 سالن ورزشی در استان توسط سپاه ساخته شده است و 29 سالن دیگر در دست اجرا داریم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران حضور در 104 روستا با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی با پنج موضوع کار، حضور در 14 نقطه آسیب‌پذیر توسط قرارگاه جوادالائمه و قرارگاه جهادی در بخش اشتغال را از اقدامات مهم و اثرگذار این نهاد مردمی برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار