فرمانده ناحیه مهریز:

امروز آن چه که مهم است، بدانیم در جامعه چه می‌گذرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریزدرجلسه قرارگاه مسجد محوری شهرستان بیان داشت:برای ساخت جامعه و محله‌ای که در طراز انقلاب اسلامی باشد این موضوع خیلی حائز اهمیت است که بدانیم در جامعه چه می‌گذرد.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۰۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ سلمانی در جمع هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اظهار داشت: تلاش ما این است که هم افزایی بین مساجد و ارگان‌های شهرستان ایجاد شود و برای این منظور باید به دیدگاه‌های امامین انقلاب اسلامی برسیم.
وی افزود: مهم‌ترین رکن برای تمدن سازی انقلاب اسلامی عامل انسانی است و دراین راستا دو کار یاددادن مطالبه گری به مردم و پاسخ به مطالبات آن‌ها باید انجام بگیرد.
سلمانی ادامه داد: امروزه هیئت امنای مساجد و روحانیت دو قشر اثرگذار در جامعه هستند و اگر روحانیت مساجد کارشان را به خوبی انجام دهند خیلی جای نگرانی نیست.
فرمانده ناحیه مهریزتصریح نمود: هر انسانی که به مسجد ورود و خروج می‌کند می‌تواند ظرفیتی برای تشکیل جامعه‌ای اسلامی باشد و این ظرفیت‌ها در مساجد به خوبی باید شناخته شوند.
گفتنی است جلسه قرارگاه مسجد محوری برای اولین بار با هدف ایجاد بستری برای محور قرار دادن مساجد در اجرای برنامه‌های بسیج و پاسخ به مطالبات مردم در شهرستان مهریز برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار