معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در بازدید از مجموعه فرهنگی سرای محبت رضوانشهر و رونمایی از طرح "پیمان محبت" اظهار داشت: طرح پیمان محبت به جهت آثار، نتایج و کارکردهای آن واقعاً مقدس و ارزشمند بوده و نمود عینی عمل به قرآن و آموزه‌های دینی است.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۰۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از اشکذر: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جریان بازدید از مجموعه فرهنگی سرای محبت رضوانشهر و رونمایی از طرح "پیمان محبت" اظهار داشت: طرح پیمان محبت به جهت آثار، نتایج و کارکردهای آن واقعاً مقدس و ارزشمند بوده و نمود عینی عمل به قرآن و آموزه‌های دینی است.
"محمدعلی طالبی " با اشاره به اثرگذاری و اثرپذیری محبت در بستر جامعه و خانواده عنوان داشت: تجربه این هنرمند موفق و فعالیت در خلق آثار برگرفته از آموزه‌های دینی سبب گردیده تا طرح‌های وی نتایجی مثبت در زمینه مباحث فرهنگی و خانواده داشته باشد.
در این بازدید که مسئولین استان و شهرستان طالبی را همراهی می‌کردند وی ضمن تأکید بر همیاری مجموعه استان نسبت به گسترش طرح "پیمان محبت" در جامعه تصریح نمود: طی سال‌های اخیر توجه به مباحث بنیادین در روابط اجتماعی و مسائل فرهنگی در کشور افزایش‌یافته و این تغییر وجه به‌واسطه نیاز و ضرورت امروز جامعه سبب افزایش ضریب نفوذپذیری طرح پیمان محبت خواهد بود.
معاون استاندار موفقیت طرح‌های فرهنگی را در گروه قابلیت مجریان آن دانست و ادامه داد: این هنرمند رضوانشهری به‌واسطه علاقه و انگیزه بالای خود توانسته جوش‌وخروش هنری خود را به دیگران تسری دهد.
این مقام مسئول با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت بالای این مجموعه و معرفی آن در سطح استان و کشور نیز گفت: تلطیف فضای فرهنگی و اجتماعی و نیز الگو کردن این طرح در جامعه به‌ویژه در جهت جذب گردشگر بدون شک از مهم‌ترین کارکردهای پیمان محبت خواهد بود.

توجه به مقوله "صبر" و ارتباط تنگاتنگ آن با "محبت" در اجتماع موضوع دیگری بود که طالبی به آن اشاره کرد و در این خصوص گفت: بررسی و مطالعه علمی در این موارد باهدف پیشگیری از وقوع جرائم صورت گرفته است و درصورتی‌که محبت و صبر در بین شهروندان افزایش یابد شاهد کاهش تخلفات خواهیم بود.

طالبی با تقدیر از اقدام ارزنده "سید حسین پوررضوی " افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی نیز می‌توانند ضمن همراهی در گسترش این طرح اقدامی در جهت ترویج فرهنگ محبت و مهرورزی بین کارکنان خود داشته باشند.

"محمدعلی شاه‌حسینی "فرماندار اشکذر هم در صحبت‌های خود تجدید پیمان و عهد محبت را اثری ماندگار دانست و همراهی همگان را برای اجرای موفق این طرح خواستار شد.

وی با اشاره به طرح جدید "شما لایق تقدیرید" نیز تصریح نمود: در این طرح که مراحل مقدماتی آن با مجموعه نیروی انتظامی و پلیس راهور در جریان است از رانندگان و مردمی که نسبت به رعایت قوانین و مقررات اقدام می‌کنند با اهدا بسته فرهنگی تقدیر می‌شود.

انعقاد پیمان محبت و مهرورزی با هنرمند اشکذری و جامعه معلولین شهرستان از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در سفر به شهرستان اشکذر بود.

فرمانداری اشکذر


ارسال نظرات