بوشهر - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: مهمترین مولفه لازم برای رسیدن به هدایت صحیح سیاسی بصیرت است.
کد خبر: ۸۹۶۴۹۲۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام حسین دشتی ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان سپاه تنگستان اظهار داشت: نیاز جامعه ما بصیرت است و بصیرت این است که شما بدانید  که چه چیزی را می خواهید حفظ کنید  و چه ارزشهایی را پاسداری کنید.

وی اضافه کرد: امروز باید مردم نقشه شوم منادیان تفکرهای ضد ارزشی را بشناسند و حقیقت ولایت و حاکمیت الهی را درک کنند که البته برخی آن را درک نکرده  و معیارشان تفکر خودشان است و هرچه اکثریت انتخاب کردند برایشان ارزش می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر افزود: بهترین مولفه لازم برای رسیدن به هدایت صحیح سیاسی بصیرت است که یک مفهوم قلبی و درونی دارد و نیاز مبرم جامعه امروز برای رسیدن به اهداف مهم انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: انسان به غیر از نگاه به ظواهر دنیوی باید چشم خود را به باطن قضایا نیز روشن کند چرا که ظاهربین‌ها فریب می‌خورند  و با نگاه به ظواهر اجتماعی قضاوت کرده که این نوع نگاه اشتباه است.

حجت لاسلام دشتی اضافه کرد: اگر بنا به ظاهر افراد و گفته‌های آنها باشد ممکن است در قضاوت به مشکل بر بخوریم و بعضی اوقات گفته‌ها واقعیت نداشته و روی خندان افراد حقیقت را نشان نمی‌دهد پس بهترین راه ممکن برای رسیدن به حقایق تحلیل صحیح رویدادها است و با شناخت جریان‌ها به قضاوت صحیح خواهیم رسید.

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی اهل بصیرت هستند و ارزشی عمل می‌کنند و عده‌ای نیز به نظر خودشان با بصیرت هستند ولی گرایش منفی دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر خاطرنشان کرد: عناصر سیاسی اجتماعی  و برخی تحلیل گران سیاست را درک می کنند  ولی راه صحیح را بر اساس هوای نفس و حس قدرت طلبی که دارند انتخاب می کنند که سر از مسیر اشتباه در می آورد.

وی بیان داشت: انسان برای رسیدن به مسیر صحیح باید هم زمان خود و هم افراد و جریانات را به خوبی بشناسد و هرگز به ظاهر قضاوت نکند.

حجت الاسلام دشتی ادامه داد: امروز کسانی که به دام بی‌بصیرتی می‌افتند دو گروه هستند؛ عده‌ای که در شناخت دشمن مشکل دارند و کسانی که دنیا طلب و حب دنیا آنها را فرا گرفته است.

وی گفت: عده ای امروز چنان در دام بی بصیرتی گرفتارند و مرعوب و مبهوت پیشرفتهای جهان شده و این پیشرفت‌ها دل و فکرشان را تسخیر خود کرده که معتقدند نظام اسلامی باید به هر قیمتی با جهان امروز متصل شود  چرا که ایران وصله نا جور جهان شده و هیچ کشوری آن را قبول ندارد.

حجت الاسلام دشتی ابراز داشت: امروز جمعی از جامعه ما به اسم روشنفکری و متمدن بودن  خود را شیفته فرهنگ غلط غرب کرده اند که این خود معضل و تهدید جامعه اسلامی ماست.

وی یاد آور شد: امروز تفکری دیگر نیز در کشور وجود دارد که آرمان و ارزش‌های انسانی برایش مهم بوده  و تفکر ولایی و انقلابی را در کنار دیگر پیشرفت‌های امروز جهان خواهان است و هرگز کم رنگ شدن ارزش‌ها به واسطه مدرنیته  را بر نمی‌تابند.

دشتی تاکید کرد: پرچم حفظ انقلاب در دست سپاه است و هر پاسدار  بایستی به عنوان حافظ رهبری و کیان انقلاب و ارزش‌های والای آن انجام وظیفه کند.

وی گفت:  امروز مفتخریم که توانسته‌ایم با صدور فرهنگ مقاومت در اقصی نقاط جهان شاهد این صحنه باشیم که کشورهای اسلامی در مقابل زورگویی استبدادگران ساکت ننشینند.

دشتی تصریح کرد: وقتی ما می بینیم که فرهنگ مقاومت در کشورهای اسلامی شکل گرفته است ولی متاسفانه در درون کشور ما هنوز برخی برایشان حضور در سوریه و عراق مبهم است و موضع گیری های صورت می گیرد که جای سوال دارد.

وی افزود: تفکری اسم خودش را روشنفکر و مدرن گذاشته و برایش حاکمیت ارزش‌ها معنایی ندارد و به دنبال آزادی هایی هستند که در برابر ارزش‌های دینی و اعتقادی ما قرار دارد.

دشتی بیان داشت: آنچه نظام ما را در جهان ممتاز کرده است نه سلاح و موشک بلکه تفکر الهی و اعتقاد راسخ ملت ایران است که دشمن ایران را منهای اعتقاد و تفکر اهلی اش می خواهد و به دنبال این قضیه است.

وی اظهار کرد: ما توانسته ایم در طول عمر انقلاب شعارهای ارزشمندی چون ضد ظلم سرمایه داری، ضد فساد و تبعیض را به جهان ارائه کنیم که همه دنیا خریدار این شعار ها هستند.

ارسال نظرات