دوست محمدیان در گفت‌و گو با «بسیج» مطرح کرد
مسئول بسیج سازندگی سمنان گفت: برای افزایش روحیه کودکان و نوجوانان روانشناسانی به منطقه اعزام شدند و در بین آن‌ها کیف، دفتر، کتاب داستان توزیع کردند و نیز به برگزاری کلاس‌های طناب کشی و داس پرداختند.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۷۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
جبار دوست محمدیان مسئول بسیج سازندگی استان سمنان در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرو اقدامات صورت گرفته برای زلزله زدگان غرب کشور گفت: در حال حاضر گروه‌های جهادی مشغول نصب سکو‌های کانکس جهت اسکان موقت هستند، که حدود ۱۷۰ سکو ساخته شده است.
وی در ادامه مطلب افزود: در دهستان پشتنگ در حال خدمت رسانی به زلزله زدگان هستیم، که در مرحله اول پتو، چادر، مواد غذایی، وسایل گرمایشی مثل هیتر، والر در بین زلزله زدگان توزیع شد.
دوست محمدیان با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته عنوان کرد: گروه‌هایی متشکل از خواهران و برادران در منطقه حضور یافتند و هدیه‌هایی به منظور کاهش غم در بین دانش آموزان توزیع کردند.
وی در پایان تصریح کرد: برای افزایش روحیه کودکان و نوجوانان زلزله زده، گروهی از روانشناسان بسیجی به منطقه اعزام شدند و در بین زلزله زدگان محصل کیف، دفتر، کتاب داستان توزیع کردند و نیز به برگزاری کلاس‌های طناب کشی و داس پرداختند.
ارسال نظرات