خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر ضرورت برخوردبا موتور سیکلت های فاقد پلاک گفت:موتورسیکلت ها باید ساماندهی و پلاک گذاری شوند تا شاهد تخلفات کمتری از سوی آن ها باشیم. زمانی که پلاک وجود داشته باشد، سند خرید نیز وجود دارد و تعیین مالکیت موتور سیکلت به سهولت قابل انجام است.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۶۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله" سید یوسف طباطبایی نژاد" در دیدار سردار "حسین اشتری" با اشاره به اجرای طرح تحرک خودرویی و موتوری پلیس اصفهان اظهار کرد: در رابطه با موتور سیکلت های توقیف شده مردم باید فکری اندیشید و کاری انجام داد.
وی در ادامه افزود: بر همین اساس باید طرحی تصویب کرد تا تخلفات موتوری مشمول جریمه شده و به توقیف این وسیله منجر نشود؛ البته باید در رابطه با نوع جریمه و نحوه اخذ آن تدبیری اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر ضرورت برخورد با موتور سیکلت های فاقد پلاک گفت:موتورسیکلت ها باید ساماندهی و پلاک گذاری شوند تا شاهد تخلفات کمتری از سوی آن ها باشیم. زمانی که پلاک وجود داشته باشد، سند خرید نیز وجود دارد و تعیین مالکیت موتور سیکلت به سهولت قابل انجام است.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: عدم رعایت نظم، انحراف از دین بوده و اجرای آن از تأکیدات معصومین است.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه در حال حاضر در فصل طلایی نیروی انتظامی قرار داریم و زمان انجام اقدامات اساسی برای برقراری نظم رسیده است، افزود: اعتماد به نیروی انتظامی افزایش یافته وخوشبختانه رفتار کارکنان نیروی انتظامی با مردم بسیار خوب است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در پایان ضمن تشکر در رابطه با انتصاب سردار "مهدی معصوم بیگی" به فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: وي فردی توانا بوده و تسلط خود در مدیریت را در همین مدت انتصاب نشان داده است.

مدیریت هوشمندانه تجمعات توسط پلیس

سردار "حسین اشتری" نیز در این دیدار اظهار کرد: در رابطه با توقیف موتور سیکلت ها، طرح جدیدی آماده شده تا نواقص قبلی رفع شود و این وسایل نقلیه زودتر به دست صاحبان آن ها برسد؛ نیروی انتظامی طی مناسبت های مختلف، طرح بخشودگی جرایم خودرو و موتور سیکلت ها و رفع توقیف آن ها را اجرا می کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان تهران اعلام شده که همه موتور سیکلت ها برای رفع مشکل پلاک خود باید اقدام کنند و بر اساس دستور العملی که تنظیم شده این طرح به کل کشور نیز تسری خواهد یافت.

سردار اشتری اظهار کرد: حفظ وضع موجود از دید ما ضرر خواهد بود ،به همین منظور برنامه ما در نیروی انتظامی، حرکت رو به رشد و پیشرفت روزانه است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: استان اصفهان همیشه استانی خاص با شرایط خاص و نمونه بوده و از این رو انتخاب فرمانده انتظامی این استان از حساسیت زیادی برخوردار است و باید در شأن مردم این استان خدمت کرده و خوشبختانه این انگیزه در فرماندهی انتظامی استان وجود دارد.

وی تاکید کرد: به لطف خدا با وجود گستردگی و حساسیت کار در استان و خلاء های موجود، با روحیه جهادی همکاران، عملکرد مناسبی از آن ها ثبت شده و طبق آمارهای موجود، جرایم خشن حدود 40 درصد کاهش داشته و قتل نیز 21 درصد کمتر شده است.

سردار اشتری بیان کرد: بعضا دستگاه های دیگر مدیریت مناسبی نمی کنند و سرریز عدم مدیریت آن ها به نیروی انتظامی فشار وارد می کند و در بحث هایی مثل تجمعات کارگران بیکار شده، حقوق های معوق یا موسسات مالی، بار و وظیفه نیروی انتظامی افزایش می یابد.

وی متذکر شد: به همکاران خود نیز اعلام کردیم که صحنه را مدیریت کنند تا درگیری پیش نیاید و خوشبختانه با مدیریت هوشمندانه مشکلی بوجود نیامده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در خاتمه تصریح کرد: در سال گذشته هزاران تجمع بزرگ صورت گرفت و به لطف خدا با مدیریت کارکنان نیروی انتظامی، هیچ مشکلی در این تجمعات ایجاد نشده و این گزارش را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز ارائه کرده ایم و ایشان نیز تاکید کرده اند که تجمعات مدیریت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها