سومین رویداد علمی ایده شو استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری در شهرستان سامان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۱۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سومین رویداد علمی ایده شو چهارمحال و بختیاری از سوی پارک علم و فناوری استان با همکاری آموزش و پرورش شهرستان سامان برگزار شد.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در خصوص این رویداد اظهار داشت:سومین رویداد علمی ایده شو استان به منظور شناسایی ایده های کاربردی شهرستان سامان و با هدف ایجاد انگیزش و فرهنگ سازی در زمینه کارآفرینی فناورانه در میان دانشجویان و دانش آموزان توسط پارک علم و فناوری برنامه ریزی و اجرا شد.

دکتر اسماعیل پیرعلی، تصریح کرد: از 36 ایده رسیده به دبیرخانه این رویداد 8 ایده در بخش دانشجویی و 4 ایده در بخش دانش آموزی با نظر داوران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که در پایان 5 ایده برتر بخش دانشجویی  و 4 ایده دانش آموزی علاوه بر دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی از حمایت های کانون شکوفایی خلاقیت شهرستان سامان برخوردار شدند.

 گفتنی است ایده شو رویدادی است که به ایده پردازان فرصت می‌دهد تا ایده های خود در مدت ۳ دقیقه ارائه دهند که این ایده‌ها بر اساس عامه پسند بودن برای حضار و فنی بودن برای داوران و فعالان اقتصادی جهت راه‌اندازی یک کسب ‌وکار سنجیده خواهند شد.

ارسال نظرات