فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع کارکنان این سپاه به مناسبت هفته پژوهش گفت: با پژوهش می­ توان بذر تحولّات آینده را در زمان حال شناسایی کرد.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۰۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو ضمن تبریک هفته پژوهش به همه پژوهش­گران استان اظهار کرد: پژوهش، بینش­ آفرین، دانش­ افزا و چشمه جوشان دانایی­ ها است که هم ضرورت­ های جامعه، سازمان و تشکیلات در آن رقم می­ خورد و هم خود پژوهش­گر به وسیله آن از لایه­ های جهل عبور می­ کند و به رودخانه­ های علوم می­ رسد که همواره علوم مختلف در این رودخانه­ ها ساری و جاری است.

عضو شورای تأمین استان تصریح کرد: ما همیشه دنبال واقعیّت­ ها هستیم و می­ خواهیم بدانیم در محیط پیرامون ما چه می­ گذرد و دقیقاً به همین علّت است که تعیین نقطه مطلوب و مفروض در آینده که اوّلین گام آن امید به تحقق راهبردها است در پژوهش رقم می­ خورد.

فرمانده سپاه استان بوشهر اذعان کرد: برای رسیدن به رویکردهای مناسب راهبردی در مجموعه محیط کار و جامعه لازم است ما در پژوهش به شناسایی نیازها، وضع موجود و احصاء ضرورت­ های وضع موجود و مطلوب­ سازی و شبیه­ سازی برای آینده سازمان بپردازیم.

سردار رزمجو اذعان کرد: امروز ما با انجام پژوهش می­ توانیم جامعه و محیط کار را برای آینده آماده­ سازی و با استفاده از تصورات حوادث ممکن، قادر خواهیم بود آسیب­ ها و راهکارهای این حوادث را بررسی، تجزیه و تحلیل و ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از پژوهش می­ توان به فرصت­ ها، تهدیدها و مواردی که موانع ما در پیشرفت کار هستند و مواردی که باعث تقویّت ما در انجام مأموریّت­ ها می­ شوند دست پیدا کرده و در واقع می­ توانیم اطلاعات و دانش بیش­تری را برای کسب موفقیّت­ های برتر به دست بیاوریم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها