با حضور امام‌جمعه بخش بهمن؛

آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج مهردشت برگزار شد

طی برگزاری مراسمی فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) بخش بهمن معرفی و از تلاش‌های فرمانده سابق تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۹۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، آیین تکریم و معارفه فرماندهان حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) بخش بهمن با حضور حجت‌الاسلام علیزاده امام‌جمعه، علی‌اکبر اسحاقی بخشدار بخش بهمن، علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه و سایر مسئولین شهرستان و بخش، برگزار و طی آن از تلاش‌های محمدجعفر دادپور تقدیر و ذبیح‌الله حیدری به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.
در این مراسم علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن اشاره به حدیث ثقلین اظهار کرد: حضرت محمد (ص) قبل از رفتن از این دنیا ثقلین را که همان اهل‌بیت (ع) و قرآن بود در میان مردم به امانت گذاشت تا به آن متوسل شده و راه نجات و رستگاری را بیابند، اما مردم قدر این دو امانت ارزشمند را ندانسته و آن را ضایع کردند.
فاتحی تصریح کرد: امروزه شاهد این هستیم که کشور‌هایی که انقلابشان در برابر ظلم و ستم مستکبران به شکست منجر شده، به دلیل فقدان رهبری حکیم بوده است.
وی ادامه داد:امام خمینی (ره) نیز برای مردمان این زمان ولایت‌فقیه (حفظ الله) و بسیج را به عنوان ثقلین بر جای گذاشت؛ لذا اگر ما هم قدر ولایت را ندانیم سرنوشتی مشابه کشور‌های فوق خواهیم داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در خاتمه اذعان کرد: امروز در مرز‌های خارج از کشور، عده زیادی وجود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را قدر می‌دانند.

ارسال نظرات