نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به حقوق مدیران مشمول ماده ۷۱ خدمات کشوری اعم از نمایندگان مجلس و مدیران چیزی اضافه شود و دولت و مجلس نباید سفره خود را از مردم جدا کنند.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۸۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از فارس، احمد علیرضا بیگی افزود: در این شرایط بد اقتصادی هرگونه افزایش حقوق مدیران و نمایندگان نمک پاشیدن به آلام مردم است. 

وی با تاکید به اینکه دولت و مجلس باید نهایت همدردی را در خصوص مشکلات مردم داشته باشند، افرود: زمزمه برخی گفته‌ها از قبیل افزایش حقوق مدیران و نمایندگان فاصله بین مردم و مسؤولان را از این هم بیشتر خواهد کرد و باعث اثرات بدی خواهد شد. 

علیرضابیگی ادامه داد: با شرایط حاکم بر جامعه از نظر اقتصادی، تنگنای معیشتی و بیکاری در بین مردم، مطرح کردن افزایش حقوق مدیران عالی‌رتبه و نمایندگان تاثیر تلخی روی مردم خواهد داشت و باعث خواهد شد سوال کنند که چرا مسئولان سفره خود را از مردم جدا کرده‌اند. 

بیگی خاطرنشان کرد: هر هم‌وطنی که این افزایش حقوق مدیران و نمایندگان را می‌شنود، ناراحتی‌اش افزون‌تر شده و دلخورتر می‌شود و نباید چنین اتفاقی بیافتد.

وی یادآور شد: دولت و مجلس باید شریک غم و غصه مردم باشند نه اینکه یک سفره جداگانه برای خود باز کنند.

ارسال نظرات