خبرهای داغ:
معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: امروز ایران اسلامی در عرصه سیاست خارجی و بین‌الملل در پرتو سیاست‌های مقتدرانه رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم به عنوان یک قدرت جهانی و اثرگذار در معادلات بین‌المللی شناخته می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۶۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸

ایران اسلامی در پرتو سیاست‌های مقتدرانه رهبری و پشتیبانی مردم یک قدرت جهانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سردار سالار آبنوش امشب در آئین جشن پیروزی جبهه مقاومت و تجلیل از مدافعان حرم اهل تویسرکان اظهار داشت: اکنون دشمنان با استفاده از ابزار رسانه، تبلیغات، فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به دنبال القا این دروغ هستند که جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدل مردم سالاری دینی توان اداره کشور را ندارد.

وی افزود: نظام سلطه جهانی با دسیسه‌های متنوع خود می‌خواهد بگوید ای مردم دنیا تماشا کنید و ببینید که جمهوری اسلامی نتوانسته به اهداف خود برسد.

 سردار آبنوش با اشاره به اینکه با مراجعه به مستندات تاریخی و بررسی وقایع چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران به دستاوردهای متنوع علمی، فن آوری، پژوهشی، امنیتی و دفاعی رسیده است، ابراز داشت: غربی‌ها در ابتدای پیروزی انقلاب می‌گفتند، روحانی‌ها در ایران انقلاب کردند تا مردم را با شتر به مسافرت بروند اما اکنون پس از چهار دهه از پیروزی انقلاب شاهد رشد فزاینده جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مهم هسته‌ای، نانو، هوا فضا و فن آوری‌های نوین و به روز دنیا هستند.

وی گفت: یک کشور برای استواری و تداوم حیات خود به چهار مولفه و ستون اقتصاد و معیشت مردم، امنیت و قدرت بازدارندگی، علم و دانش و سیاست نیاز دارد که جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردمی برای دست یابی به موفقیت در این عرصه‌ها تلاش کرده است.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از لحاظ شاخص امنیت و قدرت بازدارندگی به مثابه جزیزه امن در منطقه و بلکه جهان است و در اوج اقتدار دفاعی و نظامی قرار دارد.

وی افزود: در حوزه علم نیز شاهد حضور جمهوری اسلامی ایران در بین 10 کشور برتر دنیا، برخوردار از فن آوری صلح آمیز هسته‌ای و پیشرو در حوزه نانو و هوا فضا و رشد تولید علم در آن حیرت آور است.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه سیاست خارجی و بین‌الملل در پرتو سیاست‌های مقتدرانه رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم به عنوان یک قدرت جهانی و اثرگذار در معادلات بین‌المللی شناخته می‌شود.

سردار آبنوش اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در پرتو ولایت مطلقه شیعی امام باقر(ع) و امام صادق(ع) به این اقتدار و عظمت رسیده است.

 وی به توانمندی‌های بومی جمهوری اسلامی در زمینه فن آوری‌های مختلف به ویژه فن آوری برداشت از ذخایر عظیم نفتی اشاره کرد و افزود: هر جا که اراده کرده و به توانمندی‌های نیروهای داخلی اعتماد کرده‌ایم به موفقیت رسیده‌ایم.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با تاکید بر اینکه در تمامی مولفه‌هایی که حاکمیت با تدابیر رهبر معظم انقلاب حرکت کرده در اوج اقتدار قرار داریم، گفت: اکنون اما در حوزه اقتصاد می‌لنگیم و دچار مشکلاتی هستیم.

وی گفت: چگونه می‌توان باور کرد که دستگاه اطلاعاتی کشور به سرعت و دقت ورود یک داعشی به مرزهای کشور را رصد می‌کند اما برخی دولتمردان از ورود هزاران هزار کالای قاچاق به داخل کشور بی‌خبر باشند.

آبنوش با اشاره به اینکه اگر کسی یک کیلوگرم ماده مخدر هروئین به همراه داشته باشد با حکم اعدام مجازات می‌شود تاکید کرد: آیا اثرگذاری مخرب مفسدان اقتصادی در جامعه کمتر از یک قاچاقچی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات