فرمانده انتظامی مازندران نسبت به افزایش پیام های و مطالب تهدیدکننده امنیت و سلامت اجتماعی به خانواده ها برای مراقبت از فرزندان خود در استفاده از شبکه های اجتماعی هشدار داد.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۶۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمود میرفیضی امروز چهارشنبه 29 آذر در آئین معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل گفت: تهدیدهای شبکه های اجتماعی به یکی از واقعیت های تلخ جامعه تبدیل شده و این اتفاق در فضای مجازی بیش از 10 برابر رخ می دهد.
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه دشمنان به دنبال شکاف بین مردم با مردم و دولت با مردم هستند افزود: یکی از برنامه های محوری دشمن، بکارگیری رسانه ای تصویری و شبکه های اجتماعی برای نفوذ در میان خانواده ها، نسل جوان و نیز از بین بردن اعتماد بین مردم است.
سردار محمود میرفیضی با تاکید براینکه پلیس به دنبال اعتماد سازی و ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه است، وظیه اصلی پلیس را پاسخگویی به مردم عنوان کرد و گفت: پلیس باید به مطالبات مردم پاسخگو باشد.
در این آیین سرهنگ نعمت الله آزادی بعنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل معرفی شد. همچنین با حکم فرمانده انتظامی مازندران سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم بعنوان رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها