مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:
روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به روز بصیرت تبدیل‌شده و در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر خلق کرده و دشمنان خدا و دین را مأیوس کردند.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۴۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری ۶۰ ویژه برنامه به مناسبت ۹ دی در استان زنجان توسط تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: ۶۰ ویژه برنامه به مناسبت ۹ دی توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت ۹ دی اشاره کرد و افزود: ۲۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان زنجان به مناسبت ۹ دی اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: در این راستا هشت نشست روشنفکری و تبیین حماسه ۹ دی در استان برگزار می‌شود و همچنین ۲۰ هیئت محوری هم برنامه‌های مختص این روز را خواهند داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حماسه ۹ دی غبار فتنه‌ها را شست و اتحاد و وحدت را به دوست داران انقلاب هدیه کرد.

صفی یاری ابراز کرد: حماسه ۹ دی نقطه عطفی تاریخی در تاریخ کشور و انقلابی دیگر در تاریخ بود و این روز یادآور بصیرت به‌یادماندنی و فتنه ستیز مردم باوفا و انقلابی و ولایتمدار ایران بود.

وی گفت: فتنه ۸۸ باهدف براندازی نظام  بود  و استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و انگلیس به‌منظور انتقام و جبران ناکامی‌های قبلی دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی طراحی و اجرا شد و ۹ دی مردم را در برابر فتنه‌های آینده آماده‌تر و منسجم‌تر و با بصیرت تر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان یاد آور شد: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به روز بصیرت تبدیل‌شده و در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر خلق کرده و دشمنان خدا و دین را مأیوس کردند.

ارسال نظرات