شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی موسسات آموزش عالی مشهد:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی موسسات آموزش عالی مشهد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: گرای غضب‌ها و خشم‌های خود را سمت تلاویو و ریاض تنظیم نموده ایم و از هیچ استعداد و ظرفیتی جهت نابودی آن دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۴۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی موسسات آموزش عالی مشهد در محکوم کردم اقدام احمقانه اسرائیل در پایتخت خواندن قدس شریف آمده است:

وَ نٌریدٌ اَن نَمٌنَ عَلی الذین استٌضعِفٌوا فی الارضِ وَ نَجعَلَهٌم اَئمه و نجعلهم الوارثین

ما اراده کرده ایم تا بر مستضعفان زمین نعمت بخشیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم.

در سال‌های اخیر که ابر‌های تاریک سازش بر سپهر میهنمان سایه افکنده بود، خبر پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، این نطفه حرامی و غده سرطانی در سوریه تمام معادلات شبکه‌ی صهیونیسم جهانی را بر هم زد و به گوش همگان این پیام را رساند که سوریه با مقاومت آزاد شد و نه با مذاکره.

حال استکبار جهانی، رژیم منحوس صهیونیستی و آمال وابسته آن‌ها در منطقه که از قبل پیش بینی می‌کردند که عروسک خیمه شب بازیشان (داعش) کار را در سوریه و عراق تمام خواهد کرد، با پیروزی مقاومت و پایان سیطره‌ی داعش معادلاتشان در منطقه بر هم خورده و در صدد به راه انداختن بازی جدیدی در منطقه بودند که در اقدامی خباثت آلود، تصمیمی بر اجرایی کردن آرزوی دیرین خود، یعنی انتخاب رسمی قدس شریف به عنوان پایتخت کشور جعلی و جنایت کار خود گرفتند.

این بار نیز دست شیطان از آستین آمریکای جنایتکار درآمد و چراغ اول این توطئه شوم را روشن کرد؛ غافل از اینکه این خود نشانی مهم بر ضعف و ذلت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت است و نه تنها این امر مسئله فلسطین را، مجددا تبدیل به مسئله اول رسانه‌های جهان کرد؛ بلکه باعث شد نفس‌های به شمار افتاده این غده سرطانی و پایان عمر آن‌ها به کمتر از ٢٥ سال آینده برسد.

ما دانشجویان و طلاب ضمن محکوم کردن این اقدام احمقانه رژیم منحوس صهیونیستی که حتی با واکنش هم پیمانان اروپایی دولت آمریکا نیز موجه شد بیان می‌داریم این حضور گسترده، گواهیست بر دفاع همه جانبه از آرمان‌ها و اهداف امت اسلامی در مقابل استکبار جهانی؛ و پاسداشت مقام ایثار و فداکاری آن‌هایی که چه در هشت سال دفاع مقدس و چه ان‌هایی که بر خلاف محاسبات استکبار جهانی مستحکم‌تر از قبل در دفاع از حریم آل الله ایستادند و ندای حق را لبیک گفتند.

ما با تمامی شهدا عهد می‌بندیم که در سنگر حوزه و دانشگاه راه آنان را ادامه دهیم و از هیچ حرکتی و اقدامی جهت نابودی و به زانو در آوردن نطفه پلید منطقه فروگذار نباشیم و نشان دهیم که انقلابمان زمینه ساز ظهور حضوت مهدی (عج) است و این ادعا نیز روزی محقق خواهد شد و همگان خواهند دید که ما اهدافمان را بر پایه‌ی وعده الهی مستحکم ساخته ایم.

از آنجایی که اساس اسلام ناب محمدی، بر پایه دفاع حق بر علیه باطل بنا نهاده و برای تحکیم آن هزاران هزار شهید تقدیم این راه شده است، بار مسئولیت را برای رهبران و مسئولان کشور‌های اسلامی سنگین‌تر می‌کند تا به گونه‌ای که شایسته است مجاهدت نمایند و مقابل ظلم بایستند، امداد‌های الهی را پشتوانه خود قرار دهند و حمایت همه جانبه خود را نسبت به کشور‌های مظلوم منطقه اعلام بدارند.

اینک شاهد آنیم که استکبار جهانی و حامیانش چهره حقیقی خود را با کشتار مردم مظلوم یمن و سکوت رسانه‌های خبری به نمایش گذاشته تا به جهانیان نشان دهد که همچنان بر سر عهد شوم و ننگین خود در سرکوب حق و حقانیت از هیچ جنایتی فروگذار نخواهند بود.

رژیم مزدور آل سعود با حمایت‌های از پیش طراحی شده و کمک شبکه جهانی صهیونیسم از هیچ ظلمی بر مردم بی گناه یمن دریغ نکرده و به تخریب زیرساخت‌های استراتژیک، بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی پرداخته و یک جنگ نیابتی را در منطقه به راه انداخته که به واقع بازیچه و آلت دست آن‌ها شده است.

امروز ما با صدای رسا ضمن ابراز همدردی، حمایت خود را نسبت به مردم مظلوم یمن در برابر شجره خبیثه آل سعود اعلام می‌کنیم؛ و خطاب به دشمنان می‌گوییم مگر عظمت، اقتدار و عزت مسلمین را فراموش کرده اید که تحت لوای الله اکبر و لا الله الا اله عهد ظلم ستیزی با هم بسته اند.

جهانیان بدانند که ما جوانان مسلمان با تکیه بر ایمانمان در آرزوی نابودی غده سرطانی منطقه و شجره خبیثه آل سعود بر سر می‌بریم و گرای غضب‌ها و خشم‌های خود را سمت تلاویو و ریاض تنظیم نموده ایم و از هیچ استعداد و ظرفیتی جهت نابودی آن دریغ نخواهیم کرد؛ و ازطرف رهبر مسلمین جهان اعلام می‌کنیم که اگر از آن‌ها غلطی سر بزند، تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

پایگاه بسیج آموزش عالی کاویان

پایگاه بسیج دانشجویی آموزش عالی بهار

پایگاه بسیج آموزش عالی تابران

پایگاه بسیج آموزش عالی خاوران

پایگاه بسیج آموزش عالی خراسان

پایگاه بسیج آموزش عالی عطار

پایگاه بسیج آموزش عالی شاندیز

پایگاه بسیج آموزش عالی اقبال لاهوری

پایگاه بسیج آموزش عالی بهار

پایگاه بسیج آموزش عالی حکیم توس

پایگاه بسیج آموزش عالی اسرار

پایگاه بسیج آموزش عالی خردگرایان مطهر

پایگاه بسیج آموزش عالی فردوس

پایگاه بسیج آموزش عالی ارمان رضوی

پایگاه بسیج آموزش عالی خوارزمی

پایگاه بسیج آموزش عالی سلمان
ارسال نظرات
پر بیننده ها