خبرهای داغ:
مسؤول قرارگاه خدمت رسانی و سازندگی سپاه استان قم مطرح کرد
مسؤول قرارگاه خدمت رسانی و سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: مسؤولیت امدادرسانی و بازسازی 14 روستای مرزی در منطقه ثلاث باباجانی بر عهده سپاه استان قم قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۲۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

یوسف حاجی لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اشاره به حضور بسیجیان و پاسداران استان قم در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار کرد: 120 نیروی یگان فاتحین را به همراه خودروهای سبک در ساعات نخست زلزله به این مناطق اعزام کردیم، همچنین پس از آن، اعزام خودروهای سنگین به مناطق زلزله زده توسط سپاه استان قم صورت گرفت.

وی ادامه داد: مسؤولیت امدادرسانی و بازسازی 14 روستای مرزی در منطقه ثلاث باباجانی بر عهده سپاه استان قم قرار دارد. سپاه زیرساخت‌های اولیه همچون دستشویی و حمام رادر این روستاها ایجاد کرده و راه‌های دسترسی به روستاها باز شده است.

مسؤول قرارگاه خدمت رسانی و سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم افزود: برای مکان‌های استقرار مردم در روستاهای هدف، برق رسانی صورت گرفته، همچنین غذای گرم، جیره خشک و سوخت را بین مردم این روستاها توزیع کردیم.

حاجی لو با اشاره به رسیدگی به نیازهای درمانی مردم مناطق زلزله زده توسط سپاه استان قم اظهار کرد: نیروهای متخصص سپاه در بخش درمانی خدمات لازم را به مردم این مناطق ارائه دادند و پشتیبانی درمانی سپاه از مردم مناطق زلزله زده ادامه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت‌های موردنیاز برای کانکس‌ها را در 14 روستای منطقه ثلاث باباجانی در دستور کار داریم و برای هر واحد کانکس، سرویس بهداشتی و حمام ایجاد می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها