برگزاری نشست كمیسیون توسعه مدیریت شركت توزیع نیروی برق تبریز
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، عادل کاظمی با اشاره به راه اندازی امکانات ارتباط تصویری بیان کرد: با توجه با پراکندگی جغرافیایی معاونت های مختلف شرکت، این نرم افزار مشکلات ارتباطی بین مدیران واحد های مختلف را تاحد زیادی مرتفع نموده و همین امر بر سرعت روند تصمیم گیری در شرکت افزوده است.
وی افزود: با توجه به روز رسانی سیستم مدیریت کیفیت iso9001-2015 اقداماتی در حال انجام است که طی آن 41 فرآیند در 7 حوزه احصاء شده است و پیش بینی می شود این گواهینامه تا پایان سال 96 دریافت شود.
همچنین کاظمی در این جلسه به ارائه برنامه های عملیاتی صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری پرداخت.
در ادامه حیدر فتح زاده، معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامهريزي استان با اشاره به اینکه نگاه به مدیریت در دنیای امروز تغییر کرده است، افزود: ارتقاء کرامت انسانی و حفظ حقوق شهروندی در دنیای امروز در کشور ما یکی از اولویت های سیستم مدیریتی است و همه ما باید تلاش کنیم در حداقل زمان بحث فرایندسازی مدیریت، پاسخگویی و شفاف سازی را در ادارات پیاده کنیم.
فتح زاده کاهش زمان واگذاری انشعاب به مشترکین از طرف شرکت توزیع نیروی برق تبریز را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود که در تمام سازمان ها و در تمام مقاطع مسئولیت پذیری و پاسخگویی در اولویت شاخص ها بهبود قرار گیرند تا بتوانیم سازمانی مبتنی بر اعتماد، سرمایه اجتماعی و پاسخگویی داشته باشیم.
وی همچنین افزود: در بحث فعالیت های انجام شده، شرکت توزیع نیروی تبریز مستندسازی و ساماندهی های لازم را در این خصوص انجام دهد.
در ادامه رقیه علیجانی فرید، رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مديريت و برنامهريزي استان نیز با اشاره به خدمات مناسب برق تبریز و بهبود حاصل شده در این بخش، افزود:از برق تبریز انتظار داریم ضمن هماهنگی با ارزیابان این معاونت، در هدفگذاری برای شاخص های اختصاصی با این معاونت همکاری کند.
وی تاکید کرد: باید گزارش تحلیلی از وضعیت جشنواره شهید رجایی شرکت ارائه شودو ارزیابی سال گذشته در قالب SWOT آسیب شناسی شود.
وی افزود: ارتباط تنگاتنگ میان دستگاه ها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی موحب رسیدن به ادبیات مشترک شده و باعث بهبود عملکرد سازمان ها می شود.