جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا برخلاف قطعنامه‌های بین‌المللی است ولی شیطان بزرگ با این اقدام خود به دنیا ثابت کرد که نه تنها به هیچ‌گونه اصولی پایبند نیست، بلکه درک و فهم درستی از وضعیت موجود منطقه و جهان ندارد.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۰۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع دانش آموزان دبیرستان امام باقر ناحیه 2 اراک بر لزوم تقویت روحیه استکبارستیزی در بین نسل جوان تاکید کرد و گفت: داشتن روحیه استکبارستیزی از اساسی‌ترسن دستاورد انقلاب اسلامی است که ملت ایران به پشتوانه همین روحیه تواسنته‌اند در مقابل دشمن ایستاده و دشمنان نظام اسلامی را به زانو درآورند.

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی یکی از آن ویژگی‌های یک بسیجی است، گفت: یک بسیجی همیشه لبیک گوی ولی‌فقیه بوده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند یکی از ویژگی‌های بسیجی داشتن روحیه استکبارستیزی است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: هر بار که دشمن بخواهد توطئه‌ای جدید را علیه نظام اسلامی رقم بزند وحدت و انسجام ملت مانع از دستیابی شیطان بزرگ به اهداف پلیدش شده است.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده داشتن روحیه استکبارستیزی و هویت انقلاب اسلامی را دو دلیل عمده دشمنی آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: استکبار ستیز و دشمن ستیز اسلامی ایران و نشر انقلاب اسلامی در جهان از عمده‌ترین دلایلی است که دشمن را به خشم آورده است و آنان در پی تضعیف روحیه استکبارستیزی و تضعیف انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: موقعیت استراتژیک ایران باعث شده تا دشمن هر روز برای حفظ منافع خود در منطقه بر دشمنی خود علیه ملت ایران بیافزاید و برای رسیدن به اهدافش در منطقه با هم‌پیمانان خود متحد شود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به اقدام اخیر ترامپ مبنی بر اعلام پایتختی فلسطین اشاره و تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با ایجاد حکومت جعلی در منطقه غرب آسیا به دنبال عمل کردن به اهداف استکبار جهانی است.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده خاطرنشان کرد: اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا برخلاف قطعنامه‌های بین‌المللی است ولی شیطان بزرگ با این اقدام خود به دنیا ثابت کرد که نه تنها به هیچ‌گونه اصولی پایبند نیست، بلکه درک و فهم درستی از وضعیت موجود منطقه و جهان ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات