هیچگونه مشکلی در راستای تامین نفت سفید در روستاهای استان متصور نیست و نفت سفید در ناحیه مرکزی، قیدار و ابهر توزیع شده است.
کد خبر: ۸۹۶۴۶۹۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان از بازدید میدانی منطقه از روستاهای صعب العبور شهرستان ماهنشان خبر داد و گفت: تیمی متشکل از حراست, روابط عمومی , تکریم ارباب رجوع و ناحیه مرکزی با حضور در روستاهای صعب العبور شهرستان ماهنشان از نزدیک روند سوخترسانی به این مناطق را مورد بررسی قرار دادند .

محمود آقا محمدیان افزود: با توجه به اولویت منطقه در راستای تامین به موقع و مستمر سوخت روستائیان غیربهره مند از گاز طبیعی در این ایام علی الخصوص مناطق صعب العبور تیم بازرسی ضمن حضور در منطقه و شنیدن صحبتهای ساکنین این روستاها از نزدیک با مشکلات و مسائل آنها آشنا شدند .

وی اظهارداشت: فروشندگی های قزلجه و علم کندی که هرکدام 3 روستا در منطقه را تحت پوشش داشتند به ترتیب و از ابتدای سالجاری 114 هزار لیتر و 228 هزار لیتر نفت سفید را دریافت و درقالب 6 کالابرگ اعلامی توزیع نموده اند.

مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان با اشاره به رسالت شرکت در راستای سوخترسانی مطلوب و مستمر به مناطق روستایی تصریح کرد: ذخیره سازی نفت سفید در این مناطق باید همه ساله در موعد مقرر انجام تا در صورت برودت هوا مشکل خاصی ایجاد نگردد و به روستائیان نیز توصیه داشت که نسبت به خرید و ذخیره سازی به موقع سوخت نفت سفید اهتمام ویژه ای داشته باشند .

محموداقامحمدیان یا اشاره به اینکه هیچگونه مشکلی در راستای تامین نفت سفید در روستاهای استان متصور نیست به میزان نفت سفید توزیع شده در سالجاری اشاره کرد و افزود: از ابتدای مهرماه سالجاری میزان 12 میلیون و 780 هزار لیتر در ناحیه مرکزی ( شهرستانهای زنجان , طارم , دندی و ماهنشان ) , 9 میلیون و 285 هزار لیتر ناحیه قیدار( قیدار , گرماب , سجاس و بزینه رود )  و 1 میلیون لیتر در ناحیه ابهر ( ابهر , خرمدره و سلطانیه ) توزیع شده است .

وی اظهار داشت: در 3 ماهه تابستان جاری نیز به ترتیب در ناحیه مرکزی 5 میلیون لیتر , ناحیه قیدار 4 میلیون لیتر و ناحیه ابهر 200 هزار لیتر جهت ذخیره سازی توزیع شده است .

مدیر منطقه در انتها ضمن ارائه تذکرات لازم به فروشندگی ها مبنی بر خرید و توزیع مستمر و یکنواخت مجددا"  تصریح داشت در زمینه تامین و توزیع به موقع سوخت روستاهای غیربهره مند از گاز طبیعی استان مشکل خاصی متصور نبوده و شرکت با اخذ کلیه تمهیدات لازم مشغول به ارائه خدمات مطلوب در امر سوخترسانی به هم استانی های عزیز می باشد .

ارسال نظرات