مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: حضور سپاه در عرصه‌های مختلف زمینه‌ساز اقتدار کشور بوده است.
کد خبر: ۸۹۶۴۶۶۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در دیدار با اعضاء ستاد برگزاری برنامه‌های 5 دی‌ماه سالروز استقرار سپاه در فرودگاه‌های کشور با گرامی‌داشت این روز، اظهار داشت: سپاه از بدو تاسیس به فرمان امام خمینی(ره) در همه عرصه‌ها حضوری فعال و موثر داشته است و در ادامه راه انقلاب نیز این راه الهی را با قدرت هر چه تمامتر به منصه ظهور خواهد رساند.

دشتی با تاکید بر اینکه سپاه در امنیت و احساس امنیت در فرودگاه‌های کشور از بدو تاسیس حضوری موثر داشته است، ادامه داد: حضور مجموعه سپاه در فرودگاه‌ها و پروازهای آن بدون اینکه حضور فیزیکی ملموس داشته باشند آرامشی موثر در این بعد از خدمات سپاه بوجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه اعتماد به سپاه نه تنها در بین مردم کشور عزیزمان بلکه در بین کشورهای منطقه در حد اعلای خود است، بیان کرد: برای پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف چاره‌ای جزء وجود سپاه نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با تاکید بر اینکه نظام بدون وجود با برکت سپاه نمی‌تواند خود را حفظ کند، گفت: هر جا نظام نیاز داشته باشد پاسداران انقلاب اسلامی حضوری موثر داشته و در همه حال باعث ناامیدی دشمنان شده‌اند.

دشتی با اشاره به اینکه وجود سپاه در فرودگاه‌ها مغتنم است، تصریح کرد: پاسداران با روحیات و کرامت نفس در برابر تخلفات صبور بوده و در حفظ شخصیت افراد و تکریم آنها نهایت تلاش دارند.

وی در پایان با بیان اینکه هر جا سپاه با افراد ارتباط برقرار می‌کند از لحاظ روحی و معنوی بعد از مدت کوتاهی تغییرات به خوبی دیده خواهد شد، گفت: سپاه در فرودگاه‌های کشور باعث سربلندی ما در بعد امنیت پایدار شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات