فرمانده یگان حاظت فرودگاه‌های استان بوشهر خبر داد:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در بوشهر برگزار می شود

فرمانده یگان حاظت فرودگاه‌های استان بوشهر از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بمناسبت بزرگداشت سالروز استقرار سپاه در فرودگاه‌های کشور در بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۴۶۶۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری از بوشهر، سرهنگ محمدرضا سلمان‌پور  در نشست خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ورزش، بزرگترین عامل پویایی و نشاط جامعه است و باید ورزش همگانی در جامعه نهادینه شود.

سلمان‌پور ورزش را مهم ترین عامل در پویایی و نشاط جامعه دانست و گفت: در اسلام به امر ورزش اهمیت زیادی داده شده و در آن ائمه و بزرگان دین مردم را به ورزش کردن سفارش کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تلاش ما در جامعه بزرگ ایران، توسعه ورزش‌های همگانی است و نسبت به گسترش آن توجه جدی داریم، ادامه داد: کنار ورزش های قهرمانی باید ورزش همگانی نیز مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده یگان حاظت فرودگاه‌های استان بوشهر، افزود: مهم‌ترین مشخصه در ورزش همگانی این است که می‌تواند علاوه بر نشاط و شادابی در مردم، به ایجاد مودت و صمیمیت میان مردم منتهی شود و این موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشت.

وی از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر بوشهر خبر داد و افزود: این همایش بزرگ با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر در روز پنجشنبه 30 دی‌ماه ساعت 7 صبح از پارک شورا تا میدان تشریفات این شهر برگزار می‌شود.

سلمان‌پور با تاکید بر اینکه این مراسم بمناسبت 5 دی‌ماه سالروز استقرار سپاه در فرودگاه‌های کشور برگزار می‌شود: سفر زیارتی مشهد مقدس، دوچرخه و ده‌ها هدایای نفیس دیگر از جوایز این همایش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار