خبرهای داغ:
در گفت وگو با مسئول روابط عمومی سپاه شهرستان البرز مطرح شد:
مسئول روابط عمومی سپاه شهرستان البرز اذعان کرد: سپاه شهرستان البرز همواره در خدمت انقلاب و مردم عمل نموده است و کسی نمی تواند به کارنامه درخشان آن خدشه وارد کند.
کد خبر: ۸۹۶۴۶۱۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

هادی انصاری، مسئول روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به توضیح بخشی از فعالیت ها و برنامه های سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز پرداخت.
وی اظهار کرد: سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و نیز کمک به مردم در سطوح مختلف جامعه در سال های گذشته برنامه متعددی در بخش فرهنگی، سیاسی، سازندگی و امنیتی را به مرحله اجرا و اقدام در آورده است.
انصاری توضیح داد: سپاهیان و بسیجیان داوطلب سپاه امام رضا(ع) با احساس وظیفه در برابر خون شهدا و نیز امنیت کشور به سوریه و عراق اعزام شده اند تا از امنیت کشورمان در مقابل غده سرطانی همچون داعش و همه بدخواهان و نیز استکبار جهانی دفاع کنند .
وی ابرز کرد: از برنامه های دیگر سپاه امام رضا (ع) که شاید باید از آن با عنوان پررنگ ترین نقطه فعالیت یاد کرد، پروژه های سازندگی و رفع محرومیت است که با شناسایی محرومیت و با کمک خیرین توانسته است در هر بخشی که مستضعفان نیاز داشته اند حضور یابد و گاهی این حضور با ساخت سرپناهی برای محرومین نیز همراه بوده است .
این مسئول تبیین کرد: سپاه امام رضا (ع) در سال های پیش با هدف نگه داری از اهداف انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا توانسته است با کمک بسیجیان و رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس یادواره های شهدای هشت سال مقدس را محله به محله با اسم آبروی محله که ایده ای درخشان از سوی سپاه امام رضا (ع) بوده است برگزار کند .
انصاری اذعان کرد: کم لطفی است اگر از برنامه های فرهنگی سپاه البرز که انجام برنامه های متعددی از جمله : یادواره شهدا ، گسترش فرهنگ حجاب، راهپیمایی های 22 بهمن ماه و 13 آبان و هر نقطه ای که زمان نیاز به حضور پررنگ مردمی و بسیجی گونه داشته است، تجمعات بسیج و تظاهرات ها علیه سیاست های اسلام ستیزی اسراییل و آمریکا یاد نوشد، باید گفت که شهرستان البرز، خصوصا سپاه این ناحیه همواره پیش تاز بوده است.
مسئول روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اقتصاد مقاومتی و به راه اندازی پروژه های خود اشتغالی مهمترنیپروژه ایسنت که پس از عنوان شدن اقتصاد مقاومتی از جانب رهبر معظم انقلاب در دستور کار بخش های اقتصادی و صنعتی کشور قرار گرفته است، با این وجود، سپاه امام رضا(ع) با پرداخت وام های اشتغال سازی بیش از 2 میلیارد تومان به واجدین شرایط در این راه کمک کرده است.
وی تصریح کرد: سپاه امام رضا (ع ) اخیرا در راستای محرومیت زدایی و کمک به زلزله زدگان کرمانشاه بیش از ۲۵۰۰تخته پتو ۷۰میلون پول نقد ۱۲۰۰۰هزار کنسرو ۶۰تخته فرش، 1000 متر موکت و مایحتاج اولیه و 12000هزار دست لباس به کرمانشاه بزای زلزله زدگان کرمانشاه اعزام نموده.
انصاری در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: مردم می دانند که سپاه از دل انقلاب و همین ملت برخاسته است و هرگز از دشمنی آمریکا، مستکبرین و دلدادگان به آمریکا ترسی ندارد و به گفته پیر جماران آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ، ترس ما زمانی است که در داخل با تفرقه افکنی بخواهند کشور و انقلاب اسلامی را از پای در برآوردند و یا بین سپاه و مردم اختلاف ایجاد کنند که البته این آرزو را با خود به گور خواهند برد.
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها