خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ ثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:

80 درصد المان شهدای گمنام استان ساخته شده است

مدیرکل بنیاد حفظ ثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: 80 درصد المان شهدای گمنام استان ساخته شده و 20 درصد باقی مانده در مرحله طراحی و یا اجرا قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۸۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

مهدی طاهرخانی مدیرکل بنیاد حفظ ثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج قزوین اظهار داشت: در استان قزوین 64 شهید گمنام تشییع شده که برای آن ها یادمان هایی احداث شده و یا در حال احداث است.
وی افزود: تاکنون با لاش هایی که صورت گفته 80 درصد یادمان های شهدای گمنام استان ساخته شده و 20 درصد باقی مانده در مرحله طراحی و اجرا قرار دارد.
مدیرکل بنیاد حفظ ثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اضافه کرد: شهدای دفاع مقدس حق زیادی بر گردن ما دارند بنابراین در ساخت یادمان شهدا به ویژه شهدای گمنام باید اهتمام زیادی داشته باشیم و برای تحقق این مهم دستگاه های اجرایی مرتبط مانند شهداری ها باید همکاری لازم را داشته باشند.
طاهرخانی عنوان کرد: بحمدالله همکاری دستگاه های مرتبط در این زمینه خوب بوده و امید است هر چه سریعتر بقیه یادمان های شهدای گمنام که در مرحله طراحی و یا اجرا قرار دارد، تکمیل شده و به بهره برداری برسد.
وی با تأکید بر لزوم همکاری مسوولان آوج و خوزنین برای ساخت شهدای گمنام این مناطق خاطرنشان کرد: یادمان شهدای گمنام 2 نقطه از استان تاکنون شروع نشده و عملیات اجرایی ساخت این یادمان ها نیازمند مساعدت، همکاری و اهتمام مسوولان امر در آوج و روستای خوزنین است.
مدیرکل بنیاد حفظ ثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین یادآور شد: امید است مسوولان استان همکاری و اهتمام ویژه ای برای ساخت المان شهدای گمنام داشته باشند تا ان شاالله به زودی شاهد احداث 100 درصدی المان های شهدای گمنام در استان باشیم.
1009/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها