خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین گفت: این مسابقات با شرکت ۴۰ کشور در مالزی برگزار شد که حدیث احمدی از دبستان بشارت رتبه اول و کیانا قاسمی از دبستان صادقین رتبه دوم این مسابقات را کسب کردند
کد خبر: ۸۹۶۴۵۷۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

شمس اله غلامی مدیر آموژش و پرورش ناحیه یک استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: دانش آموزان مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین مانند همیشه افتخار آفرین استان قزوین و کشور شدند.
وی گفت: در مسابقات جهانی یو سی مس٬ محاسبات ذهنی چرتکه٬ دانش آموزان ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین توانستند با کسب دو مدال طلا مقام های اول این مسابقات را کسب کنند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین اظهار کرد: این مسابقات با شرکت ۴۰ کشور در مالزی برگزار شد که حدیث احمدی از دبستان بشارت رتبه اول و کیانا قاسمی از دبستان صادقین رتبه دوم این مسابقات را کسب کردند.
غلامی ضمن تبریک به این دانش آموزان و خانواده ها و مربیان آنها افزود: قهرمانی این دانش آموزان نتیجه تلاش مجدّانه آنها و مربیان و اولیا آنهاست و نباید این تلاش ها را بی پاسخ بگذاریم.
وی با اشاره به موفقیت هایی که از سوی دانش آموزان ناحیه یک در کسب مقام های برتر جهانی به دست آمده عنوان کرد: این موفقیت ها بسیار حائز اهمیت است اما هنوز پاسخی در جهت تشویق و تکریم این مدال آوران عرصه های علمی استان از سوی مسوولان استانی دیده نشده و انتظار می رود که مسوولان استان آنچه در خور و شایسته این عزیزان است را دریغ نکنند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها