خبرهای داغ:
جلسه طرح امیدان امروز یاوران فرداد به همت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۷۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه طرح امیدان امروز یاوران فردا، با حضور مربیان این طرح و مسئول صالحین بسیج دانش آموزی استان به همت حوزه ایمان شاهرود در اتاق جلسات این حوزه برگزار شد.
در این جلسه مربیان به ارائه گزارش فعالیت‌های اجرایی در واحد‌های مقاومت و مشکلات خود پرداختند.
حجت الاسلام معمارزاده مسئول اجرایی طرح امیدان امروز یاوران فردا بسیج دانش آموزی استان سمنان با اشاره به شرح وظایف مربیان در این طرح و توجه به اهداف و نتایج این برنامه اظهار کرد: این طرح در راستای نظام صالحین دانش آموزی در مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم با انتخاب واحد‌های هدف اجرا شده است و تاکنون نیز نتایج خوبی را به همراه داشته است.
وی افزود: باید مربی ما در این طرح با ابتکارات و خلاقیت خود بتواند دانش آموزان را با معارف و اعتقادات و احکام دینی آشنا نمایند و در راستای بصیرت و مهارت افزایی دانش آموزان تلاش کند.
معمارزاده با تاکید بر راه اندازی هسته مشاورین و ارتباط با والدین دانش آموزان نیز گفت: باید تلاش کنیم تا با شناسایی مشاورین کارآزموده در راستای ارتباط گیری با خانواده‌ها در راستای حل مشکلات دانش آموزان و ازائه مشاوره گام برداریم.
همچنین مسئول صالحین بسیج دانش آموزی سپاه استان سمنان با حضور در مدارس هدف طرح امیدان از نزدیک با فعالیت‌های مربیان آشنا شد و جلسه‌ای با مربیان و مدیران مدارس برگزار نمود.
برگزاری جلسه با معاون پرورشی آموزش و پرورش شاهرود و مربیان بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود از دیگر برنامه‌های مسئول نظام صالحین بسیج دانش آموزی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سفر دو روزه به شاهرود بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها