خبرهای داغ:
صبح امروز گردهمایی مصون سازی فرهنگی و مقابله با جنگ نرم ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۴۶
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی جبارزاده مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک بیان کرد: دغدغه ای که همه شیعیان باید داشته باشند، دغدغه همیاری با امام زمان (عج) می باشد.
وی ادامه داد: این نیازمند شناخت سیره امام می باشد که سیره و روش مدیریتی امام زمان نیز همانند سیره و روش پیامبر اکرم است، وقتی از معصوم پرسیده شد فرمودند سیره و روش امام همان سیره و روش پیغمبر اکرم (ص) است.
وی افزود: ما اگر میخواییم در حکومت و دولت اینده خودمان را به عنوان شخصیت هم تراز و محبوب امام زمان قرار دهیم باید از هم اکنون مسیر خود را تعیین کنیم و ما اگر ندانیم امام زمان در وقت ظهور از ما چه انتظاری دارد کار برای ما خیلی سخت می شود و ان روش نیز روش پیامبر اسلام می باشد.
جبار زاده خاطر نشان کرد: این حقیقت در زمان ظهور امام زمان رخ خواهد داد که مانند رسول خدا از سنت های جاهلی قبل از خودش مردم را دور می کرد امام زمان هم جامعه را از سنت های اخرالزمان نیز دور می کند و گویا که در اخر الزمان سنت های رسول الله در کل تغییر یافته است ولی ان ۳۱۳نفری که خودشان را محافظت کرده اند جلودار این حرکت می باشند.
وی بیان کرد: قران می فرماید رسول خدا الگوی خوبی است ولی نه برای همه بلکه فقط برای اخرت طلبان و نه برای دنیا طلبان و ثروت طلبان که در مورد انها قابل صدق نیست و امثال این افراد حضرت خدیجه(س) بود که وقتی با اموال و ثروت خود با پیامبر ازدواج کرد به جایی رسید که در موقع وفات حتی کفنی برای خودش باقی نگذاشت.
مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی آبیک تصریح کرد: زی و روش رسول الله(ص) با ثروتمندان و دنیاداران متفاوت بود و هر جا که وارد میشد برای خود شان و جایگاهی قائل نبود و امام زمان هم در هنگام قیام نیز این زی را خواهد داشت و هدفش دنیاطلبی نخواهد بود.
وی در خاتمه بیان کرد: ما اگر میخواهیم به خدا نزدیک بشویم باید به اخلاق الهی مزین بشویم و رنگ خدایی بگیریم و هرکسی که در اسما و صفات به خدا نزدیک شود می تواند به عوالم هستی دستور بدهد و رسول الله (ص) هم بخاطر همین اوصاف الهی خلیفه الله می شود.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها