شهردار سنندج گفت: وزیر کشور در نامه‌ای با ارتقای درجه شهرداری سنندج موافقت کرد و بر این اساس درجه شهرداری سنندج از ۱۰ به ۱۱ ارتقا یافت.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۲۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مهندس حشمت اله صیدی با اعلام اینکه دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور طی نامه‌ای با ارتقاء یک درجه‌ای شهرداری سنندج موافقت و آن را ابلاغ کرد گفت: شهرداری‌ها بر اساس بسیاری از فاکتور‌ها درجه بندی شده که این درجه بندی از یک تا ۱۲ است.

شهردار سنندج، افزود: درجه قبلی شهرداری ۱۰ بود که با پیگیر‌های این شهرداری و حمایت‌های استاندار کردستان شهرداری سنندج به درجه ۱۱ ارتقاء یافت.

وی افزود: ارتقاء درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره سه ماده یک آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران که سال ۱۳۷۰ به تصویب هیأت وزیران رسید و همچنین اصلاحیه بعدی آن بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر در جه بندی شهرداری‌ها صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: درجه بندی شهرداری‌ها ملاک عمل برای تعیین نمودار سازمانی، پست‌های اداری، تعداد معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها، ادارات، حدنصاب معاملاتی، شرایط احراز سمت شهردار و دریافت اعتبارات ملی قرار می‌گیر ید.

صیدی عنوان کرد: جمعیت، درآمد بودجه سالانه شهرداری، امکانات، قابلیت، توانایی‌های خدماتی و عمرانی در توسعه شهری و موقعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در ارتقاء درجه شهرداری‌ها تاثیر گذار است.

شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد و افزود: با ارتقاء یک درجه‌ای شهرداری سنندج بتوانیم با اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی گام مهمی در جهت توسعه و آبادانی سطح شهر برداریم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات