سالن چندمنظوره توسعه فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان با عنوان "سالن یادگار" طی کمتر از دو ماه به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۲۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به بهرهورداری از سالن یادگار برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در زنجان ، گفت: ساخت این سالن هم‌اکنون در مرحله نازک‌کاری بوده و تا ١١ دی‌ماه افتتاح خواهد شد.

ناصر مقدم افزود: کلنگ این سالن چندمنظوره عصر ١٦ آبان توسط هنرمندان پیشکسوت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به زمین زده شد.

وی اظهار داشت: این سالن با زیربنای ١٢٠ متر مربع و اعتبار ٨٠ میلیون تومان برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله نقد و بررسی فیلم، نشست‌های کتاب و شعر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و برای تجهیز آن نیز ٨٠ میلیون تومان اعتبار از وزارتخانه گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به احداث سالن دیگری در طبقه دوم این بنا، تصریح کرد: بعد از بازدید مسئولان استان از روند ساخت سالن یادگار و اعلام رضایت آنان از روند پیشرفت پروژه، مقرر شد از محل اعتبارات استانی برای ساخت سالن دیگری در طبقه دوم این بنا با عنوان "سالن ماندگار" تخصیص داده شود تا مورد استفاده گروه‌های تئاتر قرار گیرد.

این مقام مسئول پیش از این در مراسم گلنگ‌زنی پروژه سالن چندمنظوره توسعه فرهنگسرای امام خمینی(ره)، خبر از افتتاح آن در دهه فجر داده بوده که اینک با پیشرفت سریع‌تر پروژه، در روز یازدهم دی‌ماه افتتاح خواهد شد.

 

ارسال نظرات