مسابقه آواها و نغمات قرآنی به مناسبت هفته قرآن و عترت در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۱۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقه آواها و نغمات قرآنی همزمان با هفته قرآن و عترت و به همت دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

جواد کارگران،  به موضوع مسابقه آواها و نغمات قرآنی اشاره کرد و افزود: کلیه موضوعات مرتبط با قرآن و عترت، اقتباس از داستان های قرآن کریم، زندگی، سیره و سنت پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلّم) و زندگی و سیره پیامبران الهی از موضوعات مسابقه آواها و نغمات قرآنی در چهارمحال و بختیاری است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: مسابقه آواها و نغمات قرآنی در رشته های تواشیح، سرود و اذان برگزار می شود.

 کارگران به جوایز بخش تواشیح مسابقه آواها و نغمات قرآنی در استان نیز اشاره کرد و گفت: گروه اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هشت میلیون ریال، گروه دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ شش میلیون ریال و گروه سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال است.

 وی به جوایز بخش سرود نیز اشاره کرد و افزود: گروه اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال، گروه دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال و گروه سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: جایزه نفر اول بخش اذان تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ٢ میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک‌میلیون و پانصد هزار ریال و نفر سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال است.

کارگران یادآور شد: مهلت ارسال آثار در رشته های تواشیح و سرود و ثبت نام در رشته های اذان را ٢٥ دی سال جاری عنوان کرد.

 وی گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی  www.qiachb.ir  نسبت به ثبت نام خود اقدام و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٣٣٣٣٤٨٩٠ تماس بگیرند.

شایان ذکر است اختتامیه جشنواره های فرهنگی هنری قرآنی ٢٣ تا ٣٠بهمن در هفته قرآن و عترت برگزار می شوند.

ارسال نظرات