همزمان با هفته پژوهش کارشناسان و مربیان فرهنگی پژوهشگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مرکز مجتمع فرهنگی‌هنری کانون استان زنجان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۱۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کانون پرورش فکری استان زنجان گفت: تحقیق و پژوهشی کاربردی است که در راستای مسائل و چالش‌ها و نیازهای کانون باشد و اهداف و چشم‌اندازهای کانون را دنبال کند.

صالحی افزود: موضوع‌هایی همچون تربیت دینی، نیازهای کودک و نوجوان امروز، قصه‌گویی، سرگرمی‌ها و اسباب‌بازی‌ها، سینما و تئاتر کودک، ادبیات کودک و نوجوان، تعلیم و تربیت کودک و نوجوان، اوقات فراغت کودک و نوجوان، ترویج کتاب‌خوانی کودک و نوجوان، کشف و شکوفایی استعدادهای کودک و نوجوان، خلاقیت کودک و نوجوان، فعالیت‌های فرهنگی هنری ویژه کودک و نوجوان، کتابخانه‌های کودک و نوجوان، استانداردهای فضای مراکز فرهنگی هنری، صنایع فرهنگی حوزه کودک و نوجوان، نشریات و مطبوعات کودک و نوجوان جزو محورهای مهم کانون  می باشد و مربیان و کارشناسان باید به آن توجه داشته باشند.

گفتنی است هفته پژوهش که 21 تا 27 آذر 1396 برگزار شد مربیان، کارشناسان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان  15 اثر برگزیده و چاپ شده را در سال جاری ارایه دادند که از این آثار، 13 اثر برای مربیان و کارشناسان و 2 اثر نیز برای اعضای مراکز بود و نیز اثر یکی از مربیان به عنوان اثر برگزیده در کشور انتخاب گردید و از همه آنها با اهدا لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

در این نشست کارگاه پژوهشی که در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان برگزار و مربیان فرهنگی، کارشناسان  با حضور استاد و پژوهشگر تعلیم و تربیت امامعلی دادخواه که با هدف «فعالیت پژوهشی در بین کودکان و نوجوانان» و توانایی هدایت و نظارت این فعالیت در مراکز فرهنگی هنری بود برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات