برگزاری مراسم بزرگداشت هفته قرآن کریم در اردل

مدیر حوزه علمیه برادران اردل گفت: بهشت بر اساس تعداد آیات قرآن کریم تقسیم شده است و هر کس به اندازه آشنایی خود با قرآن درجات بهشت را طی می کند.
کد خبر: ۸۹۶۴۴۴۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ مراسم بزرگداشت هفته قرآن کریم درسالن آمفی تئاتر  ارشاد اسلامی اردل با حضور فرهیختگان قرآنی ، حافظان وقاریان شهر اردل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکویی گفت: قرآن کریم فضایل و آثار و فواید زیادی دارد که می توان به باروری ایمان، صفای دل، تخفیف گناهان، عبادت برتر، برخورداری از ثواب فرشتگان و پیامبران، هم نشینی با فرشتگان، پیمودن درجات کمال و ترقی در بهشت، درمان بیماری های روحی، رفع غم و اندوه، روشنایی دیدگان، مونس تنهایی، عمر با برکت، استجابت دعا، صفای خانه، رفع عذاب از پدر ومادر اشاره کرد.

رئیس حوزه علمیه برادران اردل با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) عنوان داشت: اگر زندگی سعادت مندان و مرگ شهدا و نجات در روز جزا و امنیت در روز هراس و نور در روز ظلمت و سایبان در روز حرارت شدید و سیراب شدن در روز عطش و ارزش و سنگینی در روز سبکی اعمال را می خواهی، پس قرآن را مطالعه کن؛ چرا که قرآن یادآور خدای رحمان و حافظ از شیطان و عامل برتری در ترازوی اعمال است.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم در جای دیگر فرمودند کسی که با قرآن انس دارد، گویی به مرتبه پیامبری رسیده است، جز آن که بر او وحی نمی شود.

ارسال نظرات