با حضور خانواده های شهدای مازندرانی مدافع حرم اولین لشکر مردمی بانوان با نام مبارک حضرت زینب(س) در قالب سه تیپ با عضویت 28 هزار نفر از بانوان مازندران با مرکزیت پایگاههای مقاومت تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۴۲۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی از عضویت ۲۸ هزار مازندرانی در لشکر مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب(س) مازندران خبر داد.

عقیله رادمهر فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی  جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب(س) مازندران ، در نشست خبری که در موسسه خاتم ساری برگزار شد، گفت: لشکر مردمی حضرت زینب(س) مازندران اولین لشکری است که از قشر زنان در کشور تشکیل شده و سعی دارد نقش پشتیبانی زنان در دفاع مقدس را ایفا کند.
وی با اشاره به نقش زنان در پیروزی رزمندگان در نبرد با داعش، افزود: وعده پیروزی بر داعش از سوی سردار سلیمانی محقق شد و در این رخداد مهم همت مردانه زنان توانست در شکست داعش موثر باشد.
فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب(س) مازندران تصریح کرد: برخی کشورها با فشار و حمایت همه جانبه می‌خواستند تا یک نظام به ظاهر اسلامی را در منطقه مسلط کنند اما سربازان اسلام تحت فرماندهی سردار سلیمانی و با تبعیت از ولایت فقیه توانستند همه آمال انها را محو کنند و پرچم اسلام را بر فراز کشورهای عراق و سوریه به اهتزار درآورند.
وی ادامه داد: لشکر مردمی حضرت زینب دارای سه تیپ است که در شرق به فرماندهی مادر شهید حسین مشتاقی در میانه به فرماندهی همسر شهید شالیکار و در غرب با نام نرجس خاتون و به فرماندهی یکی از همسران شهید
مادر شهید رادمهر با بیان اینکه به تعداد شهرهای مازندران یک فرمانده گردان داریم، اظهار کرد: ۲۸ هزار مازندرانی عضو فعال لشکر مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب(س) مازندران هستند.
وی افزود: در لشکر مردمی جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب(س) مازندران اقشار مختلفی همچون؛ بسیج دانش‌آموزی، بسیج اصناف، بسیج دانشجو و بسیج پزشکی و.... حضور دارند و دو تیپ پسران و دختران زیر ۱۲ سال با نام‌های حضرت علی اصغر(ع) و حضرت رقیه(س) نیز در آن شکل گرفته است.
رادمهر ادامه داد: آشنا کردن با مفاهیم و فرهنگ قرآن و اهل‌بیت(ع) و تعلیم افراد از اهداف لشکر حضرت زینب(س) در مازندران است.
وی افزود: فعالیت‌های این لشکر فرهنگی و با هدف تقویت نیروها و کمک‌رسانی به رزمندگان است و تا کنون به صورت نقدی و غیرنقدی ۲ میلیارد تومان از سطح جامعه جمع‌آوری کرده است.
این مادر شهید گفت: کمک کردن به موکب اربعین و نیز کمک یک میلیارد تومانی در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی به زلزله‌زدگان کرمانشاه از جمله فعالیت‌های این لشکر است.
وی ادامه داد: مسئولان اجرایی کشور در رعایت اصول و ضوابط اسلامی در جامعه مسئولیت دارند ما معتقدیم اگر استفاده درست از بیت‌المال اتفاق بیفتد ما نباید شاهد چنین وضعیت اقتصادی در کشور باشیم.
رادمهر گفت: لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب(س) مازندران دارای ۲۵ گردان است و بر حسب منویات رهبری مبنی بر اینکه اسرائل در ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت، دفتر چه ۲۵ ساله برای آنها صادر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها