یکی از مسئولان سپاه کلیبر گفت: گشت عملیاتی محله محور بزودی در همه پایگاه های شهری و روستایی سپاه ناحیه کلیبر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۹۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

داود سیفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی هدف از اجرای این طرح را افزایش امنیت و آرامش در محله ها و تقویت پیوند عاطفی مردم با بسیج خواند و افزود: این طرح به صورت منسجم و متناسب با نیاز کلیبر و روستاهای تابعه با حضور متمرکز بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: این گشت ها بزودی در تمامی پایگاه های شهری و روستایی سپاه کلیبر برگزار و تا پایان سال در چندین روستا و محله های شهرستان  انجام خواهد شد.

سیفی ایجاد امنیت و ثبات برای رضایت‌مندی بیش از پیش مردم را از دیگر اهداف این گشت دانست و اظهارداشت: بسیج حرکت بزرگی است که برای مقابله با دشمن ایجاد شد و از ابتدا این هدف را دنبال کرد و این نیروی خودجوش و مردمی هم‌چون سایر نیروهای نظامی، در هر زمان و مکان و تحت هر شرایطی در خدمت مردم و انقلاب است.
وی خاطرنشان کرد: بسیجیان حاضر در گشت های عملیاتی محله محور در صورت مشاهد جرائم مشهود و با هماهنگی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت جامعه اقدام خواهند کرد.

ارسال نظرات