جشنواره صالحین در شهرستان کوهبنان برگزار می شود.

جشنواره صالحین شهرستان کوهبنان با حضور مسئولین استانی، شهرستانی، بسیجیان سلحشور و حلقه های صالحین در مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۲برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۹۶
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان کرمان، تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است. صالحین در واقع، بمنزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (علیه السلام) و کادرسازی دوباره برای انقلاب اسلامی است و
شجره طیبه صالحین، به معنای اخص، در صدد راه‌اندازی حلقه‌های تربیتی در مساجد(مسجد محوری شدن برنامه های صالحین)، با هدف تغییر رفتار در مخاطبان، مبتنی بر مکتب تربیتی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) می‌باشد، اما صالحین به معنای عام، به فعال سازی، رونق و احیای مساجد شیعه در آخر الزمان می‌اندیشد.
 اجرای صالحین و یاری رساندن به مجریان و طراحان این طرح عظیم و ارزشمند به مثابه همراهی کردن در پایه گذاری سنت حسنه‌ای است در زمینه راه‌اندازی امور تربیتی و دبیری پرورشی در نهاد آموزش و پرورش.
 تنها با اندکی مجاهدت و سختکوشی با باورمندی و توکل به خدا می‌توان جریان صالحین را در مساجد کشور به جریان فرهنگی غالب تبدیل کرد. لذا در این راستا برای بهبود و کیفیت بخشیدن به برنامه های صالحین مخصوصا مسجد محوری شدن برنامه های صالحین، جشنواره صالحین شهرستان کوهبنان به حول و قوه الهی و عنایت حضرت ولی عصر علیه السلام و منویات نائب برحق حضرت ولی عصر علیه السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی با حضور مسئولین استانی، شهرستانی، بسیجیان سلحشور و حلقه های صالحین برگزار می گردد. که این جشنواره همزمان با نماز مغرب و عشا در مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۲ در حسینیه سیدالشهدا با تشویق برترینهای صالحین و برنامه های متنوع به کار خود پایان خواهد داد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار