خبرهای داغ:
رئيس اداره فرهنگي و اجتماعي ستاد كل نيروهاي مسلح:

نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با دشمنان نظام قرار دارد/ امنیت و آرامش امروز ایران نتیجه فداکاری نیروهای مسلح است

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بی شک امنیت و آرامشی که امروز در سراسر ایران اسلامی حاکم است نتیجه فداکاری ها، جان فشانی و ایثار گری ماموران سخت کوش در همه رده های نیروهای مسلح، به ویژه نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۹۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزای بسیج از اصفهان، سردار ابوالفضل شکارچی صبح امروز در جلسه آغاز به کار هیئت بازرسی فرهنگی اعزامی از ستاد کل نیروهای مسلح در فرماندهی انتظامی استان، با بیان اینکه ماموریت های نیروی انتظامی از لحاظ کمی و کیفی پیچیدگی زیادی دارد، اظهار کرد: همین پیچیدگی ماموریت های این نیرو موجب شده است که ستاد کل نیروهای مسلح، رویکرد تقیوت این نیرو را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها مشغول به خدمت به کشور است، تصریح کرد: در عین حال انتظارات مردم و مسئولان نیز از این نیرو بسیار بالا است و نوع ماموریت ها و انتظاراتی که از این نیرو وجود دارد به هیچ عنوان قابل مقایسه با بخش های دیگر نیروهای مسلح نیست.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی نیروی انتظامی خط مقدم حفظ امنیت در کشور محسوب می شود، عنوان کرد: امروز نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه علیه دشمن قرار دارد.

سردار شکارچی با اشاره به لزوم حمایت ارگان های مختلف کشور از این نیرو، عنوان کرد: نیروی انتظامی با حداقل امکانات و تجهیزات بیشترین ماموریت ها را در کشور انجام می دهد و این همان کار جهادی مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: بی شک امنیت و آرامشی که امروز در سراسر ایران اسلامی حاکم است نتیجه فداکاری ها، جان فشانی و ایثار گری ماموران سخت کوش در همه رده ها به ویژه نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه بازرسی ها از این نیرو برای کمک بیشتر به آن دانست و خاطرنشان شد: بازرسی ها از نیروهای مسلح سبب شناسایی نقاط قوت و معرفی آن به سایر نیروها می شود.

ارسال نظرات