مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به همت حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی (س) جلسه مسئولین شباب پایگاه‌ها با حضور معاونت شباب، فاوا و فضای مجازی ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۷۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:در این جلسه که با حضور" معنویت" معاونت شباب و "زینلی " معاونت فاوا و فضای مجازی ناحیه مقاومت روح الله و همچنین مسئولین شباب و فاوای حوزه و پایگاه برگزار شد.
مسئولین پایگاه‌ها به بیان معضلات و مشکلات پایگاه‌ها از جمله عدم دسترسی به سیستم شباب و... پرداختند.
در ادامه معنویت در خصوص نحوه خبر گزاری و کیفیت انجام این کار با مسئولین ذی ربط صحبت کردهمچنین وی در خصوص نحوه عملکرد پایگاه‌ها توضیحاتی را بیان و در خصوص هر چه بهتر شدن عملکرد پایگاه‌ها مباحثی را ارائه کردند.
حجت الاسلام علی شیخ زاده، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت:در خصوص اهمیت فضای مجازی همین بس که وقتی از مقام معظم رهبری سؤال نمودند اگر شما رهبر نبودید چه کار می‌کردید ایشان در پاسخ گفتند در فضای مجازی فعالیت می‌نمودم.
وی در ادامه افزود:نباید بسیج اجازه بدهد فضای مجازی جولانگاه دشمن بشود. باید در فضای مجازی تهاجمی عمل کرد و نه تدافعی؛ نباید منتظر بود تا دشمن اقدام نماید بعد ما پاسخش را بدهیم باید فضا را طوری در دست گرفته شود تا دشمن نتواند کاری انجام دهد.
ارسال نظرات