فرمانده سپاه تنگستان:

آموزه های حاصل از تجربیات سرمایه سپاه است

بوشهر-فرمانده سپاه تنگستان گفت: در طول عمر انقلاب و در مجموعه سپاه پاسداران تجربیات گرانبها و ارزشمندی بدست آمده است که بایستی از این تجربیات به عنوان سرمایه سپاه درس گرفته و از آموزه های حاصل از آن در ماموریت ها بهره بگیریم .
کد خبر: ۸۹۶۴۳۲۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری در جمع کارکنان سپاه تنگستان و همایش گرامیداشت هفته دانش و پژوهش در سپاه گفت: موفقیتهای امروز سپاه مرهون تلاشگران عرصه دانش و پژوهش این نهاد انقلابی است و سپاه با تکیه بر تجربیات گذشته تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده وسپاه توانسته است با موقعیت شناسی در حرکت انقلاب اسلامی به سمت اقتدار و موفقیت نقش ایفا کند.

وی تصریح کرد: امروز دنیا به فرهنگ مقاومتی که ملت ایران در طول عمر انقلاب اسلامی به آن باور عمیق داشتند و تکیه دادند اعتقاد راسخ پیدا کرده استت و شاهدیم که در جای جای جهان اسلام گروههای مقاومت تاسی گرفته از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته و در مقابل مستکبرین صف آرایی کرده اند که این خود مایه افتخاراست.

حیدری اضافه کرد: آنچه امروز جهان اسلام به آن احتیاج دارد اعتقاد بیشتر به فرهنگ مقاومت در مقابل جبهه کفر و استکبار است که به فضل الهی این مهم در حال گسترش و شکل گیری است که اگر به بهتر از زمان کنونی کشورهای جهان اسلام به آن توجه داشته باشندقدرتی بالا تر از موشک خواهد داشت.

وی بیان داشت: امروز سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی در خدمت نظام مقدس اسلامی راه های نفوذ دشمنان را شناخته و با تکیه بر خاصیت پیشبرندگی و پیش روندگی خود همواره تمامی دستگاهها را در مسیر حرکت مترقی انقلاب اسلامی کمک می کند.

حیدری با بیان اینکه امروز همه پاسداران بایستی به پژوهش به عنوان راهی جهت موفقیت و استفاده از تجربیات نگاه کنند ادامه داد: امروز اگر پژوهش محوری در سپاه بهتر از این اجرایی و نهادینه شود کارکنان در مسیر پاسداری خود راه صحیح را انتخاب می کنند و منتج به شناخت بهتر از وظایف پاسداری وراه خطیری که در مسیر انقلاب دارند خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات